معرفی برگزیدگان جشنواره استندآپ و اجرا در آران و بیدگل/ ارسال  ۱۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل گفت: نخستین جشنواره استندآپ و اجرای شهرستان آران و بیدگل با معرفی برگزیدگان در بخش های مختلف به کار خود پایان داد.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با بزگداشت ایام الله دهه مبارک فجر و در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نخستین جشنواره استندآپ و اجرای شهرستان آران و بیدگل با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: این جشنواره دی ماه سال جاری با همکاری حوزه مقاومت بسیج امیرالمؤمنین(ع) و کانون بسیج هنرمندان این شهرستان در قالب های «غرور ملّی، انقلاب اسلامی، بسیج سازندگی، مدافعان سلامت، دستاوردهای انقلاب، فرهنگ و هنر» برگزار شد.

ضابطی تصریح کرد: این جشنواره با محوریت کشف و استعدادیابی افراد مستعد و علاقه مند به رشته های هنری در حوزه نمایش و اجرا و با هدف تلاش برای زنده نگه داشتن ارزش های انقلاب در بین نوجوانان و جوانان و ثبت لحظه‌های ماندگار به منظور ارج نهادن به فرهنگ ظلم ستیزی و استکبار ستیزی تدارک دیده شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: در مجموع تعداد ۱۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و در پایان ، هیئت داوران متشکل از «مجید نظیمی آرانی» و «ابوالفضل شکاری»، ۱۶ اثر را به عنوان آثار برگزیده معرفی و در برنامه شادیانه  «فجر فاطمی» از صاحبان این آثار تجلیل شد.

 

ضابطی خاطرنشان کرد: آثار ارسالی از زینب بذرافشان، محدثه بهمنی، گیتا جلی، محمد حاجی زاده، علی اصغر خانی، علی اصغر خلیفه پور، سید مرتضی دولت آبادی، مهسا رزاقی، مسعود سربند، عارفه سلطانی، فاطمه سلطانی، فاطمه سنا گوهری، مصطفی مؤمنی، سید امیر مسعود میرحسینی، زهرا نظیمی و محمد حسین نمکی به عنوان آثار برگزیده در بخش های مختلف این جشنواره انتخاب و معرفی شدند./

کد خبر 1024223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha