افزایش ناوگان هوایی و پروازها از ضروریات فرودگاه جهرم است

رضایی کوچی گفت: ضرورت افزایش ناوگان هوایی و پروازها در فرودگاه جهرم با توجه به استقبال شهروندان از پروازها احساس می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «محمدرضا رضایی کوچی»، امروز (شنبه ۱۸ بهمن) در آیین بهره برداری از ترمینال جدید فرودگاه جهرم، با اشاره به ضرورت توسعه فرودگاه این شهرستان گفت: این فرودگاه در مسیر توسعه و تکمیل قرار گرفته است.

 

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مسیر توسعه این فرودگاه با احداث ترمینال جدید آغاز شده است، افزود: برای احداث ساختمان هواشناسی فرودگاه جهرم نیز از سوی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران اقداماتی انجام شده است.

 

وی با اشاره به اینکه برای توسعه باند و تکمیل زیرساخت های ناوبری نیز برنامه ریزی شده است، عنوان کرد: خوشبختانه در جهرم مشکل کمبود مسافر هوایی وجود ندارد.

 

رضایی کوچی با اشاره به اینکه در فرودگاه جهرم تنها 40 درصد مسافران می توانند پذیرش شوند، خاطرنشان کرد:‌ افزایش ناوگان هوایی و پروازهای فرودگاه جهرم نیز در دستور کار قرار دارد.

 

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: فرودگاه جهرم دارای قابلیت برقراری پروازهای زیارتی از جمله به مقصد نجف اشرف و سایر پروازهای خارجی است.

کد خبر 1024254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha