شهرستان زرقان دومین شهرستان دارای خیرین حوزه مدرسه ساز است

اسدالهی گفت: امروز بسیاری از معتمدین شهر زرقان از جان و دل بخشش می کنند این شهرستان دومین شهرستان از لحاظ حضور خیرین مدرسه ساز در استان به حساب می آید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد اسدالهی»، امروز (شنبه 18 بهمن) در مراسم افتتاحیه پروژه های دهه فجر شهرستان زرقان، گفت: امروز افتتاح گازرسانی به روستاهای محروم شهرستان زرقان را شاهد بودیم و امیدوارم تا پایان سال شهرستان زرقان را به عنوان شهرستان سبز معرفی کنیم و تمام این شهرستان به گاز دسترسی داشته باشند.

فرماندار زرقان با اشاره به تازه تاسیس بودن این شهرستان و پیشینه آن، تاکید کرد: شهرداری زرقان در حوزه های مختلف فرهنگی، علمی و ورزشی خوب قدم برداشته است و در طول 2 ماه گذشته با همکاری شهرداری، بسیاری از ادارات را مستقل کردیم.

وی با اشاره به اینکه امروز بسیاری از معتمدین شهر زرقان از جان و دل بخشش می کنند این شهرستان دومین شهرستان از لحاظ حضور خیرین مدرسه ساز در استان به حساب می آید، افزود: خیرین و معتمدین گنجینه این شهرستان هستند.

اسدالهی با یادآوری این مطلب که مردم با فرهنگ زرقان نیاز به پایش تصویری ندارند ولی وجود پایش تصویری بر مدنیت شهری می افزاید، افزود: این نعمتی برای مردم به حساب می آید و در کنار خدماتی که می گیرند این شهر را از سایر شهرهای استان متمایز می کند، دوربین های نظارتی بازدارنده است و اکنون باید گفت دیگر خیابان های این شهر نیازی به سرعت گیر ندارد.

کد خبر 1024263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha