بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۸۳۶ پروژه روستایی در گلستان

نصیبی گفت: یک هزار و ۸۳۶ پروژه عمرانی و اقتصادی روستایی در استان گلستان با اعتبار یک هزار و ۹۱۳ میلیارد تومان افتتاح و یا کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «علی نصیبی» عصر امروز (شنبه 18 بهمن) در آیین بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی یک هزار و 836 پروژه عمرانی و اقتصادی روستایی استان گلستان با اعتبار یک هزار و 931 میلیارد تومان اظهار کرد: این مراسم با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در استان گلستان رقم خورد.

 

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان ادامه داد: در استان های غیرصنعتی مثل گلستان که عمده صنایع  وابسته به کشاورزی است و به دلیل معافیت مالیاتی این بخش دهیاری های استان از مالیات برارزش افزوده کمتر برخوردار هستند.

 

نصیبی افزود: باید اعتبارات ارزش افزوده به صورت ملی بین استان ها تقسیم شود و از سویی دیگر معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهور باید توجه ویژه ای به استان محرومی چون گلستان داشته باشند.

 

وی بابیان اینکه روستاهای مرزی ما نیازمند حمایت بیشتر است، افزود: یکی از دغدغه های اصلی روستائیان استان بحث آب شرب آشامیدنی و ابنیه راه ها است که باید نگاه ویژه ای به این بخش اتفاق بیفتد.

 

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان متذکر شد: بحث توسعه روستایی به عنوان یکی از گفتمان های قالب در بین مسئولان استان گلستان تبدیل شده است و دو بخش محوری توسعه گلستان یعنی گردشگری و صنعت وابسته به روستاهای استان است.

 

 

کد خبر 1024264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha