بزرگترین کارخانه کنسانتره جنوب کشور در جهرم بهره برداری شد

طرح بزرگ صنعتی تولید کنسانتره میوه و مرکبات به عنوان بزرگترین طرح تولید کنسانتره جنوب کشور در شهرک صنعتی جهرم راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، امروز (شنبه ۱۸ بهمن) با حضور مسئولان استانی و محلی، از بزرگترین کارخانه کنسانتره میوه و مرکبات جنوب کشور در شهرستان جهرم بهره برداری شد.

 

«احد فتوحی» در این مراسم با اشاره به اینکه این مجموعه صنعتی در فاز نخست ظرفیت تولید ۲ هزارو ۸۰۰ تن انواع کنستانتره را دارد، گفت: این رقم در فازهای بعدی افزایش پیدا می کند.

 

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان فارس با اشاره به اینکه این طرح با سرمایه گذاری افزون بر هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی راه اندازی شده است، بیان کرد: در فاز نخست این طرح برای  ۴۰۰ نفر اشتغال ایجاد شده است.

 
فتوحی با اشاره به اینکه زمین محل استقرار این طرح صنعتی پس از فسخ قرارداد راکد قبلی و انجام تشریفات قانونی، در اردیبهشت سال گذشته به سرمایه گذار طرح تحویل شده است، عنوان کرد: سرمایه گذار این پروژه در مدت ۲۲ماه این طرح بزرگ را اجرایی و به بهره برداری رساند.

 
وی راه اندازی طرح بزرگ کنسانتره را یکی از نیاز‌های مهم شهرستان اعلام کرد و اظهار داشت: با راه اندازی این مجموعه صنعتی علاوه بر ایجاد ارزش افزوده و تولید محصول صادرات محور، سبب اشتغال زایی بالایی نیز شده است.

 
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان فارس با اشاره به انعقاد ۵۶ قرارداد سرمایه گذاری در شهرک صنعتی جهرم گفت: تا کنون ۲۶ واحد صنعتی با اشتغالزایی هزار نفر فعالیت دارد  و ۳۰ واحد صنعتی دیگر نیز در مرحله ساخت و ساز است.
 
کد خبر 1024274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha