فروش ۲ هزار و ۴۰۰ صندلی بیستمین جشنواره فیلم فجر در شیراز

مرامی جدیدی گفت: تا ۱۸ بهمن ۲ هزار و ۴۰۰ صندلی بیستمین جشنواره فیلم فجر در شیراز فروخته شده و روندی که در جشنواره سی و نهم در تهران رخ داده، در شیراز نیز در حال شکل گیری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «بهروز مرامی جدیدی»، امروز (شنبه 18 بهمن) با اشاره آمار فروش بلیط های بیستمین جشنواره فیلم فجر در شیراز به خبرنگاران گفت: تا امروز 2 هزار و 400 صندلی فروخته شده و روندی که در جشنواره سی و نهم در تهران رخ داده، در شیراز نیز در حال شکل گیری است.

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس افزود: پر فروش ترین فیلم های این دوره از جشنواره در شهر شیراز عبارتند از «شیشلیک»، «ابلق» و فیلم سینمایی «بی همه چیز» و سایر فیلم ها نیز تقریباً تا بدین لحظه فروش خوبی را تجربه کرده اند که امیدواریم تا پایان جشنواره و با توجه به رویه سالهای گذشته این جشنواره شاهد استقبال مخاطبان باشیم.

وی اضافه کرد: فروش جشنواره در دوره بیستم با توجه به وضعیت حاکم بر اثر شیوع بیماری کرونا، فروش نسبتاخوبی بوده، چرا که در این دوره جشنواره، سینماها فقط می توانستند تنها ۲۰ تا ۳۰ درصد از ظرفیت خود را در معرض فروش قرار دهند و تا بدین لحظه همکاری مخاطبان و تماشاگران در رعایت نمودن شیوه نامه های بهداشتی و پروتکل های لازم، خوب ارزیابی می شود و به اندک مواردی یا مصادیقی که شیوه نامه ها را نادیده می گیرند از طرف مدیر و یا کار کنان سینما تذکر لازم داده می شود.

معاون هنری سینمایی فرهنگ و ارشاد فارس اعلام کرد: بیستمین جشنواره فیلم فجر شیراز از 15 تا 22 بهمن ماه جاری در هنرشهر آفتاب و سینما ایران برگزار می شود و بلیت های این دوره از جشنواره منحصرا از طریق سامانه https://www.irantic.com و https://cinematicket.org و همچنین https://www.gisheh7.ir به فروش می رسد.

کد خبر 1024295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha