راه اندازی کارگاه آموزشی مشترک ایساکو و آموزشکده خدادادی انزلی

خبرگزاری شبستان:کارگاه آموزشی مشترک آموزشکده فنی و حرفه ای شهید خدادادی بندرانزلی و شرکت ایساکو با هزینه حدود یک میلیارد تومان در این آموزشکده راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرانزلی ،«احمد دنیامالی »امروز (شنبه، ۱۸ بهمن) در آیین راه اندازی این کارگاه ارتباط حوزه دانشگاه و صنعت را راهی برای کسب موفقیت های بیشتر اعلام کرد و اظهار داشت: یکی از موارد جدی کشور تربیت دانشجویانی است که آموزه های آکادمیک خود را در حوزه اجرا منعکس کنند.


نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آموزشکده های فنی و حرفه ای با تربیت کاردان و تکنسین دانش را توسعه می دهندتصریح کرد:ارتباط سیستم مهندسی، اجرایی، تولید و عمرانی باید توسط کاردان ها و تکنسین ها انجام شود.


وی با اشاره به اینکه نگاه مشتری محوری از مسایل حایز اهمیت در صنعت است ، تصریح کرد: با تمرکز زدایی می توان از هزینه های جاری کاست و با استفاده از ظرفیت های خارج از مرکز قیمت تمام شده کالا را کاهش داد.


وی خاطر نشان کرد: دانشگاه ها با اجرایی کردن دانش نیروی انسانی توانمند و فارغ التحصیلان کار آمد را وارد بازار کار خواهند کرد.


«رسول شمشادی» دانشگاههای فنی و حرفه ای را دانشگاه نسل سوم و ماموریت گرا اعلام کرد و اظهار داشت: دانشجویان دانشگاههای فنی و حرفه ای مهارت و خلاقیت و نو آوری و اشتعال را بطور همزمان اموزش می بینند.


ریاست دانشگاه فنی و حرفه ای استان گیلان بر ایجاد کارگاههای آموزشی در جوار صنایع خودرویی برای افزایش توان و دانش فنی دانشجویان و پرسنل شرکت های خودرویی تاکید و تصریح کرد: بیشترین کارگاه صنایع خودرویی در شهرستان بندرانزلی دایر است و این کارگاهها در راستای تحقق اهداف آموزشکده های فنی و حرفه ای و باشگاه کارآفرینی ایجاد شده است.


«بیژن شعبانی» نیز اظهار داشت: این گارگاه آموزشی در فضایی به متراژ ۴۰۰ متر مربع شامل سالن کارگاه، انبار ابزار، اتاق اساتید و پذیرایی ، وسایل کمک آموزشی و ابزار تخصصی راه اندازی شده و نیروهای نمایندگی های مجاز ایساکو استانهای ، گیلان، مازندران و اردبیل و دانشجویان این آموزشکده را آموزش می دهد.


رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای شهید خدادادی بندرانزلی هدف از راه اندازی این کارگاه را باز آموزی فنی و آموزشی عنوان کرد و افزود: دانشجویان صنایع خودرویی در مقاطع کاردانی و کارشناسی می توانند از این فضا استفاده کنند.


وی تاکید کرد: این آموزشکده ۸۸ اختراع ثبت شده در زمینه مکانیک خودرو دارد و قابلیت های بسیاری در حوزه پژوهشی  دارد و از لحاظ امکانات و دانش تکنولوژی ۴۸ طرح در فن بازار از این آموزشکده ثبت شده است . 

کد خبر 1024297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha