برگزاری انتخابات پرشور یک تکلیف ملی است

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران با تاکید بر لزوم بهره‌گیری از فضای مجازی برای آموزش دست اندرکاران انتخابات گفت: برگزاری انتخابات پرشور یک تکلیف ملی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­ های تهران،شکر الله حسن بیگی معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران در هشتمین نشست هماهنگی انتخابات 1400 در شهرستان پیشوا گقت:‌ انتخابات ۱۴۰۰ بسیار مهم است و همه باید تلاش کنیم تا انتخاباتی پرشور و با مشارکت حداکثری مردم برگزار نماییم و این علاوه بر مسئولیت اداری یک تکلیف ملی است.

وی افزود: ‌۱۱ اسفندماه سال جاری ستاد انتخابات کشور تشکیل و کار انتخابات که از آبان‌ماه شروع شده، شکل رسمی پیدا می کند.

حسن بیگی در خصوص آغاز ثبت نام انتخابات شوراها نیز اظهار داشت:‌ در ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ هیئت اجرایی شورای اسلامی شهر و هیئت اجرایی شورای اسلامی روستاها تشکیل و ثبت نام از داوطلبان شوراهای شهر نیز  از ۲۰ اسفندماه سال جاری شروع می شود.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران بیان کرد: رعایت مر قانون در برگزاری انتخابات نیازمند تسلط بر قوانین است؛ از این رو باید قوانین توسط عوامل و دست اندرکاران انتخابات بازخوانی و مرور شود.

حسن بیگی در پایان با تاکید بر نقش آموزش برای برگزاری انتخابات سالم نیز بیان کرد: آموزش نقش محوری در برگزاری انتخاباتی سالم دارد و باید از بسترهای موجود به ویژه فضای مجازی جهت پیشبرد امر آموزش نهایت بهره را برد.

کد خبر 1024314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha