گاز رسانی به ۷۰ واحد صنعتی گلپایگان

علوی با بیان اینکه بیش از ۱۶ هزار واحد صنعتی در استان اصفهان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند، از گازرسانی به ۷۰ واحد صنعتی گلپایگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، سید مصطفی علوی در حاشیه بهره برداری از ساختمان اداری گاز شهر گوگد گلپایگان با بیان اینکه همه شهرستان های استان با اتصال به شبکه سراسری، سبز شدند، گفت:همه شهرهای استان اصفهان به صورت صد در صد و ۹۹.۵ درصد روستاهای استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.


مدیر شرکت گاز استان اصفهان با تشریح اینکه بیش از ۱۶ هزار واحد صنعتی و نیروگاه ها هر کدام بیش از ۷ میلیارد مترمکعب گاز مصرف می کنند، بیان کرد: مصرف سالانه استان اصفهان بیش از ۲۱ میلیارد مترمکعب است که ۴۳ میلیون تن دی اکسید کربن تولید می می کند، گاز طبیعی پاک است ولی هر ترکیب کربنی آلودگی دارد.


وی مصرف گاز شهرستان گلپایگان را ۱۷۰ میلیون مترمکعب عنوان کرد و افزود: همه فاز های پارس جنوبی زیر بار تولید  و سپس مصرف است و در زمستان مصرف خانگی دو ونیم برابر صنایع است.


علوی با یادآوری اینکه اگر گاز در صنایع پتروشیمی مصرف شود، کالایی ارزشمند می شود و به دست مصرع کننده خانگی ارزان می رسد، تشریح کرد: صنایع براساس مصوبه ای می توانند از گاز طبیعی بهره مند شود که ۷۰ واحد صنعتی در گلپایگان برای استفاده از گاز طبیعی  شناسایی شد که ۶۷ مورد آن به شبکه گاز رسانی اتصال یافت.


مدیر شرکت گاز استان اصفهان زیر بنای ساختمان اداری گاز شهر گوگد ۱۵۰ متر و مدت زمان اجرای پروژه را دو سال بیان کرد./

کد خبر 1024357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha