۳۴ میلیارد تومان، هزینه ۴۷ پروژه درگلپایگان

یارمحمدیان با بیان اینکه ۴۷ پروژه در گلپایگان با هزینه ۳۴ میلیارد افتتاح شد، گفت: بخش خصوصی ۱۷ میلیارد در پروژه های شهرستان گلپایگان سرمایه گذاری کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، حسین یارمحمدیان در جمع خبرنگاران از افتتاح ۴۷ پروژه با هزینه بیش از ۳۴ میلیارد تومان اعتبار در دهه فجر خبر داد و گفت: نیمی از این اعتبار متعلق به بخش خصوصی و باقی آن از اعتبارات ملی، استانی و شهرستانی است و به صورت نمادین سه پروژه افتتاح شد.
فرماندار گلپایگان به خدمات دولت در حوزه آبرسانی شهر ستان اشاره کرد و ادامه داد: اتصال ۱۹ روستای باقی مانده شهرستان به تصفیه خانه گلپایگان،  به مشکلات آب شرب شهرستان پایان می دهد همان طور که با گاز رسانی به روستای مرغ،  همه مردم شهرستان گلپایگان از نعمت گاز برخوردار شدند.
در ادامه حیدر علی گلمحمدی با اشاره به بهره برداری رسیدن فاز نخست گلخانه شرکت سهامی زراعی به میزان ۵ هکتار گفت: این گلخانه ۲۸ هکتار وسعت دارد که با سرمایه ۷ میلیارد تومانی در حال احداث است و ۱۶نفر اشتغالزایی دارد و گلخانه تولید گوجه نیز با سرمایه سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی،  برای پنج نفر اشتغال ایجاد کرده است.
رئیس اداره جهاد کشاورزی گلپایگان به بیان اینکه ۹ پروژه در دهه فجر و در بخش کشاورزی افتتاح شد، که ۶ طرح آن در زمینه آبی خاکی است، تاکید کرد: این طرح ها برای ۷۴ نفر اشتغالزایی ایجاد کرده است و آبرسانی به روستاها از طریق لوله ها سبب مهاجرت معکوس به روستا و عدالت در استفاده از آب شده است./

کد خبر 1024360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha