شهروندان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند محدودیت ها اعمال می شود

فرماندار شهرستان آبدانان گفت: کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان نگران کننده است و اگر شهروندان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند محدودیت های کرونایی اعمال می شود.

«سیروس مراد حاصلی» در گفت وگو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: کاهش حساسیت و رعایت پروتکل های بهداشتی در مردم، اماکن و اصناف بسیار نگران کننده است و با اندکی غفلت وضعیت به حالت قبل باز می گردد.

 

وی  تصریح کرد: میزان استفاده از ماسک نیز در سطح شهرستان کاهش یافته است و اگر شهروندان همکاری نکنند قطعا محدودیت ها در دستور کار ستاد کرونا شهرستان قرار می گیرد.

 

مراد حاصلی یادآور شد: رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم و تمامی اصناف شهرستان  ضرورت دارد و عدم رعایت غیر قابل پذیرش  است.

 

وی یادآور شد: کل تست های  مثبت از زمان شروع کرونا تاکنون یک هزار و 560 مورد بوده که از این تعداد 38نفر فوت کردند.

 

رئیس ستاد مبارزه با کرونا شهرستان آبدانان یادآور شد: آنچه که نگران کننده است شرکت شهروندان در مراسمات عزا و عروسی ها است که متاسفانه رعایت پروتکل های های بهداشتی توجه نمی شود.

 

فرماندار شهرستان آبدانان خاطرنشان کرد: انتظار داریم مردم از حضور در تجمع ها خودداری کرده و دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را همواره و در هر شرایطی به دقت رعایت کنند.

 

کد خبر 1024396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha