هیچ مشکل و محدودیتی در تامین وتولید مرغ در ایلام وجود ندارد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام گفت: با آمار جوجه ریزی که از واحد های مرغداری داریم هیچ گونه محدودیت و مشکلی در بحث تولید مرغ در سطح استان وجود ندارد.

«محمدعلی اقدسی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ایلام، اظهار کرد: با ظرفیت های موجود واحدهای تولیدی مرغ در استان می توانند ۳ برابر ظرفیت خود مرغ تولید کنند.

 

وی تصریح کرد: همه واحدهای مرغداری مکلف هستند برابر قیمت های اعلامی ستاد تنظیم بازار کشور نسبت به تحویل مرغ  به واحدهای کشتارگاهی استان اقدام کنند.

 

اقدسی افزود: هیچ گونه محدودیتی در حوزه تولید مرغ در استان وجود ندارد چرا که همه واحدهای مرغداری در استان نهاده های مورد نیاز خود را به طور کامل تحویل گرفته اند.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام گفت: اگر واحدهای مرغداری تولید مازاد بر نیاز استان داشتند، حتما باید با هماهنگی اتحادیه و معاونت امور دام سازمان جهاد کشاورزی استان  اجازه خروج از استان و   حمل به استان های همجوار را دریافت کنند در غیر این صورت قاچاق محسوب می شود.

 

وی با اشاره به اولویت تامین گوشت سفید مورد نیاز استان از سوی سازمان جهاد کشاورزی، گفت: مصرف استان روزانه بین 20 تا 30تن مرغ به طور متوسط است.

 

اقدسی خاطرنشان کرد: ماهیانه 1500تن گوشت مرغ نیاز استان است و در ماه جاری 2میلیون جوجه ریزی در مرغداری های استان انجام شده که پیش بینی می شود 4هزار تن مرغ در استان تولید که ۲ برابر نیاز استان است.

 

 

کد خبر 1024397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha