برگزاری «تور دوچرخه سواری» در کانون «الزهرا (س)»

حضوری گفت: بچه های کانون فرهنگی و هنری ‌«الزهرا (س)» در یک برنامه شاد و مفرح «تور دوچرخه سواری» شرکت کردند.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در یک اقدام جذاب به همت تربیت بدنی کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» برنامه دوچرخه سواری ویژه اعضای نوجوان این کانون برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» افزود: در این برنامه که با هدف غنی سازی اوقات فراغت بچه های مسجد و ایجاد روحیه شادی، نشاط و سرزندگی میان آنان انجام شد، یک عصر ورزشی با نشاط برای اعضای کانون رقم خورد.

 

وی بیان کرد: این برنامه با تجمع اعضای کانون در مسجد «الزهرا (س)» آغاز شد تا بچه ها مسیر چند کیلومتری تعیین شده برای دوچرخه سواری را به صورت جمعی رکاب بزنند.

 

حضوری ادامه داد: بچه های مسجد مسیر مسجد «الزهرا (س)» تا پارک شهر را رکاب زدند سپس به گروه 2 نفره تقسیم شده و در آنجا نیز یک مسابقه فوتبال را برگزار کردند.

 

وی خاطرنشان کرد: پس از انجام یک بازی فوتبال جذاب، مسیر پارک شهر به مقصد مسجد «الزهرا (س)» توسط اعضای کانون طی شد و بچه های مسجد با شنیدن صدای اذان مغرب خود را به نزدیکترین مسجد رسانده و در نماز جماعت شرکت کردند.

 

مدیرکانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» ادامه داد: بچه های مسجد پس از اقامه نماز جماعت در مسجد «قبله» به مسیر خود ادامه داده و در نهایت به مسجد «الزهرا (س)» رسیدند.

 

حضوری با اشاره به استقبال اعضای کانون از این حرکت ورزشی و معنوی از حضور شرکت کنندگان در این برنامه قدردانی کرد و خواستار تداوم چنین برنامه هایی در مسجد «الزهرا (س)» شد.

 

به گزارش شبستان، برگزاری برنامه دوچرخه سواری در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» در قالب رواق «همدلی» در طرح ملی «ایران قوی» برگزار شده است.

 

کد خبر 1024429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha