اعتماد مردم به روحانیت عزت و شکوه را به دنبال دارد

مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت زاهدان با بیان اینکه نقش علما در احیای دین خاص و برجسته بوده است، گفت: اعتماد مردم به روحانیت دین عزت و شکوه را به دنبال دارد.

«حجت الاسلام مصطفی  باهری» در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت:  به مناسبت  گرامیداشت دهه فجر، نشست بررسی نقش روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی  در حوزه سفیران هدایت زاهدان برگزار شد.

 

مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت زاهدان یادآور شد: نشست بررسی نقش روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی  به منظور آَشنا کردن طلاب جوان به نقش علما در اوایل انقلاب بود.

 

باهری ادامه داد: یکی از مسائلی که  در طول تاریخ  اسلام مورد توجه و دقت نظر قرار گرفته نقش برجسته و خاص علما در احیای دین بوده است.

 

وی با بیان اینکه روحانیت کسانی بودند که مردم را برای پیروزی انقلاب اسلامی آگاه کردند، افزود: اعتماد مردم به روحانیت سبب شد که جرقه های انقلاب زده شود؛ آنچه چیزی که مردم را به صحنه آورد و مردم را راضی کرد که از جان و مال خودشان را ایثار کنند اعتمادی بود که مردم به علما کردند.

 

 مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت زاهدان تصریح کرد: طلاب جوانان با پشتوانه تجربه چهل و دو سال رادمردی و دلاوری، گام دوم انقلاب را مستحکم تر بردارند؛ هر زمان که اعتماد مردم به علما افزایش یافته است عزت ها بیشتر شده اند.

کد خبر 1024474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha