کوهنوری حدود ۲۰۰ نفری کانون «دوستان آسمانی» به بهانه دهه فجر

گواهیان گفت: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و با حضور حدود ۲۰۰ نفر از اعضای کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» برنامه کوهنوردی همگانی برگزار شد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و با حضور اعضای کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» برنامه کوهنوردی همگانی برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» افزود: در این برنامه که با حضور حدود 200 نفر از اعضای این کانون فرهنگی و هنری برگزار شد، بچه های مسجد به منطقه «تنگاب» واقع در بخش مرکزی شهرستان جهرم حرکت کردند.

 

وی بیان کرد: برنامه کوهنوردی به عنوان یکی از برنامه های جذاب کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» همواره مورد استقبال اعضای کانون قرار گرفته است.

 

گواهیان خاطرنشان کرد: این برنامه اغلب در روزهای تعطیل به عنوان یکی از برنامه های گروه های مختلف این کانون فرهنگی و هنری مطرح بوده و بچه های مسجد با شرکت در این برنامه های مفرح به غنی سازی اوقات فراغت در یک فضای سالم و صمیمی می پردازند.

 

وی با اشاره به اینکه کوهنوردی نه تنها باعث تقویت جسم بلکه سبب تقویت روح انسان ها می شود، عنوان کرد: این ورزش موجب تقویت روحیه مقاومت و ایستادگی شده و تقویت اراده و اعتماد به نفس را به همراه دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» ادامه داد: درسی که یک کوهنورد از کوه و طبیعت می آموزد تواضع و فروتنی وافتادگی و همچنین مروت و مردانگی است.

 

وی با اشاره به اینکه همزمان با گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی برنامه های متنوع ورزشی در این کانون فرهنگی و هنری به اجرا در آمده است، گفت: از جمله این برنامه ها، برگزاری مسابقات جام فوتسال بوده که با حضور تیم هایی از گروه های مختلف این کانون فرهنگی و هنری و در رده های سنی مختلف در حال برگزاری است.

 

به گزارش شبستان، برگزاری برنامه کوهنوردی همگانی در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در قالب رواق «همدلی» در طرح ملی «ایران قوی» برگزار شده است.

کد خبر 1024481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha