رویکرد مدیران جهرم اشتغال، تولید و حمایت از سرمایه گذاری است

رضایی کوچی با اشاره به اینکه رویکرد مدیران جهرم اشتغال، تولید و حمایت از سرمایه گذاری است، گفت: با تمام وجود در کنار سرمایه گذاران بوده و از آنها حمایت می کنیم.

«محمدرضا رضایی کوچی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به اینکه رویکرد ما در این دوره مخصوصاً اشتغال، تولید و حمایت از سرمایه گذاری است، گفت: هر کسی که امکان سرمایه‌گذاری داشته باشد قطعا ما با تمام وجود در کنارش هستیم و از او حمایت می کنیم.

 

نماینده مردم شهرستان‌های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه از سرمایه گذاری شفاف و بدون حاشیه کمک و حمایت می شود، افزود: قطعا تمام توان شهرستان در کنار سرمایه گذار قرار می گیرد و ما لحظه به لحظه در کنارشان هستیم.

 

وی با اشاره به اینکه امروز یکی از موانع که پیش پای سرمایه گذاران وجود دارد، پیچ و خم های اداری است، خاطرنشان کرد: در برخی مواقع با تفسیر ناصحیح از قانون صورت می‌گیرد.

 

رضایی کوچی تصریح کرد: قطعا با رفع موانع، زمینه سرمایه گذاری با آرامش و اطمینان فراهم و در نتیجه رونق اقتصادی رقم می‌خورد.

 

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به اینکه در کنار کشاورزی شهرستان جهرم، صنعت و اشتغال تولید در دستور کار است، تاکید کرد: از این رو از سرمایه گذاران حمایت تمام و کمال می‌شود.

کد خبر 1024489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha