اقدامات کانون‌های مساجد خوزستان در زمینه‌های فرهنگی، هنری و جهادی

حجت‌الاسلام همت‌پور با اشاره به گسترش عدالت و خدمات‌رسانی در همه حوزه‌های آموزشی، بهداشتی، فرهنگی و ... گفت: اعضای کانون‌های مساجد نیز هم‌پا و همراه با سایر اقشار مردم خوزستان در زمینه‌های مختلف فرهنگی، هنری و جهادی در حال خدمت‌رسانی هستند.

«حجت‌الاسلام مرتضی همت‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، با بیان اینکه جمهوری اسلامی مظهر همه خوبی‌ها و پایان یک دوره سیاه و ظلمانی برای ملت ایران بوده اظهار کرد: نهضتی که امام خمینی (ره) با محوریت علما، فرهنگیان و آحاد مردم ایران آغاز کردند بعد از تحمل تبعیدها، تهدیدها و جانفشانی هزاران انسان آزاده در یوم الله 22 بهمن 57 با پیروزی خون بر شمشیر بنا نهاده شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان افزود: در دهه فجر انقلاب اسلامی کانون‌های مساجد خوزستان در شهرها و روستاهای استان در حال اجرای برنامه‌های فاخر به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستند.

 

وی تصریح کرد: صدها عنوان برنامه توسط کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان از جمله سرود، شعر، روایتگری، خاطره‌گویی، آذین‌بندی، قرآنی و کمک‌های مومنانه و جهادی در حال انجام است.

 

حجت‌الاسلام همت‌پور با اشاره به گسترش عدالت و خدمات‌رسانی در همه حوزه‌های آموزشی، بهداشتی، فرهنگی و ... عنوان کرد: اعضای کانون‌های مساجد نیز هم‌پا و همراه با سایر اقشار مردم خوزستان در زمینه‌های مختلف فرهنگی، هنری و جهادی در حال خدمت‌رسانی هستند.

 

وی با اشاره به خدمات ارزشمند کانون‌های مساجد استان خاطر نشان کرد: ثبت و به‌روزرسانی اقدامات فرهنگی هنری در سامانه بچه‌های مسجد در قالب طرح ملی ایران قوی انجام می‌شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان یاد آور شد: این طرح تا 22 بهمن با مشارکت جدی کانون‌های مساجد ادامه دارد و کانون‌های برتر در زمینه‌های مختلف معرفی و تقدیر خواهند شد.

 

کد خبر 1024490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha