برخورداری بیش از ۹۸ درصدی گیلانیان از گاز شهری و روستایی

زارع شاخص بهره‌مندی از گاز شهری و روستایی در گیلان را بیش از ۹۸ درصد اعلام کرد و گفت: امروز به ۲۹ طرح صنعتی و ۲۳ روستای گیلان گازرسانی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «ارسلان زارع» امروز(یک‌شنبه، ۱۹ بهمن) در افتتاح همزمان پروژه گازرسانی به ۲۳روستای استان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد گفت رفع محرومیت را از اهداف متعالی بنیانگذار کبیر انقلاب دانست و اظهارداشت: رفع محرومیت در برخورداری مردم از شاخص‌های توسعه است.

 

استاندار گیلان با اشاره به تحقق شاخص هدف‌گذاری شده برخورداری روستاهای گیلان از نعمت گاز در چهل و دومین جشن پیروزی انقلاب گفت: بیش از یک هزار و ۲۰۰ خانوار روستایی استان در شهرهای رودبار، سیاهکل، رودسر، لنگرود، لاهیجان و املشاز نعمت گاز بهره‌مند شدند.

 

وی شاخص بهره‌مندی از گاز شهری و روستایی در گیلان را بیش از  ۹۸ درصد اعلام کرد و بیان داشت: با بهره‌برداری از ۲۳ پروژه گازرسانی روستایی در گیلان امروز شاخص جمعیت بهره‌مند روستایی از گاز طبیعی به حدود ۹۶ درصد رسیده است.

 

زارع اعلام کرد: با تلاش های صورت گرفته در دولت تدبیر و امید، میزان شاخص بهره‌مندی  جمعیت شهری استان نیز به بیش از ۹۹ درصد افزایش یافته این درحالی‌ است که متوسط کشوری برخوردار از گاز، ۹۵ درصد است.

 

گفتنی است، در ادامه برنامه‌های دهه مبارک فجر و در هشتمین روز از این دهه با حضور ارسلان زارع در شرکت گاز گیلان، به صورت همزمان پروژه گازرسانی به ۲۳ روستای استان در شهرستان‌های رودبار، سیاهکل، رودسر، لنگرود، لاهیجان و املش با هزینه ۱۳ میلیارد و ۵۳۱ میلیون تومان مورد بهره برداری قرار گرفت.

همچنین با حضور نماینده عالی دولت در استان، پروژه گازرسانی به ۲۹ طرح صنعتی گیلان به صورت همزمان در شهرستان‌های صومعه سرا، رشت، فومن، آستانه اشرفیه، آستارا، رودبار، انزلی، لاهیجان و لنگرود با هزینه ۷۷۲ میلیون تومان افتتاح شد.

کد خبر 1024497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha