جشنواره مجازی «شده ام ۹ ساله» ویژه دختران نومکلف برگزار می شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: جشنواره مجازی «شده ام ۹ ساله» ویژه دختران نومکلف همزمان با ایام الله دهه فجر در سراسر ایران اسلامی برگزار می شود.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: جشنواره مجازی «شده ام ۹ ساله» شامل برنامه ها و مسابقات ویژه معارفی و آموزشی جذاب ویژه دختران نومکلف همزمان با ایام الله دهه فجر در سراسر ایران اسلامی برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: علاقمندان از 12 بهمن ماه تا 20 اسفند ماه فرصت دارند تا از طریق سامانه اینترنتی http://9sale.amfm.ir و یا از طریق آیدی کانال شاد به نشانی https://shad.ir/jashneebadatmedu در این جشنواره ثبت نام کنند.

 

این مقام مسئول یادآور شد: این برنامه معنوی به همت امور فرهنگی خواهران حرم مطهر در راه اعتلای فرهنگ و ادب بندگی و با همکاری آموزش و پرورش، کانون های فرهنگی هنری مساجد، صدا و سیما و ستاد اقامه نماز برگزار خواهد شد.

 

سقاء عنوان کرد: لذا از کلیه دانش آموزان دختر پایه سوم ابتدایی، اولیاء محترم، مدیران و معاونین پرورشی، آموزگاران، مسئولان و مربیان کانون های مساجد و اعضای محترم ستاد اقامه نماز و کلیه فعالان فرهنگی دغدغه مند دعوت به همیاری و همکاری می شود.

 

وی اذعان داشت: جشنواره «شده ام 9 ساله» روز 21 اسفندماه با حضور دختران مکلف همزمان با عید بزرگ مبعث در حرم مطهر حضرت معصومه (س) به صورت محدود برگزار و در استان ها نیز از طریق شبکه های اجتماعی به این میهمانی دعوت می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: شرکت کنندگان در این جشنواره به قید قرعه جوایز ارزنده و متبرک فاطمی، تبلت دانش آموزی و کمک هزینه سفر زیارتی مشهد مقدس و قم دریافت خواهند کرد.

 

سقاء خاطر نشان کرد: شرکت نوجوانان دختر در چنین برنامه های فرهنگی رشد معنوی آنها در به همراه خواهد داشت و امیدواریم شاهد استقبال خوب آنها باشیم.

 

کد خبر 1024539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha