سازمان پزشكي قانوني نقش بي بديل و سرنوشت سازی در تحقق عدالت دارد

حجت الاسلام اکبری با تاکید براینکه سازمان پزشكي قانوني نقش بي بديل و سرنوشت سازی در تحقق عدالت دارد، گفت: تقویت این سازمان در جهت تحقق اهداف آن الزامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین«محمدصادق اکبری» امروز(19بهمن) در نشست شورای قضائی استان مازندران که با حضور«رضا حاجی‌منوچهری»معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی پزشکی قانونی کشور برگزار شد با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین اهداف انقلاب اسلامی ایران برپایی عدل و مبارزه با ظلم و فساد بوده است و باید مردم و به ویژه مسئولان در جهت پیشبرد این مهم تلاش کنند، اظهار کرد: اساس قیام انبیاء الهی برای این بود که قسط و عدل حکفرما شود و برای تحقق این مهم سختی های بیشماری را متحمل شدند.

 

رئیس کل دادگستری مازندران افزود: هدف و اساس انقلاب اسلامی زدون هرگونه فساد و ظلم و گسترش عدالت است و هم اکنون نیز قوه قضائیه بی تعارف با هرگونه فساد مبارزه می کند.

 

وی به چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: برخی ها بر این باورند که با گذشت 42سال از عمر با برکت انقلاب، اما همچنان فساد وجود دارد که در این بحث باید به فرموده مقام معظم رهبری دقت نظر داشت  معظم له در این مورد فرمودند که فساد وجود دارد اما گسترده و سیستماتیک نیست.

 

 حجت الاسلام اکبری با بیان اینکه در تحقق عدالت و رسيدن قاضي به واقعيت‌ ها سازمان پزشكي قانوني از نظر حقوقي نقش اثر گذاري دارد، افزود: پزشکی قانونی نقش مهمی در تحقق عدالت قضایی دارد.

 

وی با تاکید براینکه سازمان پزشكي قانوني نقش بي بديل و سرنوشت سازی در تحقق عدالت دارد، به سختي كار در سازمان پزشكي قانوني اشاره كرد و گفت: وظیفه پزشکی قانونی روشن کردن و تجزیه و تحلیل نکات تاریک و تلفیق آنها با قوانین است بنابراین تقویت این سازمان در جهت تحقق اهداف آن الزامی است.

 

کد خبر 1024568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha