تبدیل تهدیدها به فرصت در جنگ نابرابر اقتصادی مهمترین راهکار اعتلای نظام است

حسین زادگان گفت: مشکلات و نارسایی با جنگ نابرابر اقتصادی در مملکت وجود دارد و دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین دستارودهای انقلاب در سایه مشکلات فراوان است و باید با تبدیل تهدیدها به فرصت در راه اعتلای نظام گام برداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران از نکا، «احمد حسین زادگان» امروز یکشنبه (19 بهمن) در حاشیه مراسم افتتاح طرح های اقتصادی و اشتغال زایی در نکا در جمع خبرنگاران و در گفت و گو با اهالی رسانه اظهار کرد: برندسازی و بسته بندی خوب و مناسب مهمترین اولویت برای فروش در بازارهای جهانی و منطقه است که اکنون به واسطه مجموعه «سدنا» در نکا به این مهم دست خواهیم یافت.

استاندار مازندران با اعلام اینکه تولید مناسب و با کیفیت محصولات در کنار بسته بندی مناسب راهکاری مناسب برای توسعه اقتصاد است، افزود: تولید محصولات با کیفیت در قالب بسته بندی های مناسب کمک کار ما برای رسیدن به بازار هدف منطقه و کشورهای C.I.S و ارزآوری و توسعه اقتصادی است.

وی تصریح کرد: توسعه اقتصادی و تلاش برای سربلندی ایران عزیز مهمترین وظیفه ای است که در قبال این انقلاب و نظام داریم و نباید برخی از تصمیمات نادرست و مدیریت ها  موجب فرصت سوزی ها و مانع از تلاش ما در ادامه راه این انقلاب شود.

 

حسین زادگان گفت: ما ملتی هستیم که جنگ هشت ساله را تجربه کردیم و اکنون هم جنگ اقتصادی و تحریم های یک سویه قرار داریم و باید با تبدیل تهدیدها به فرصت ها در راه اعتلای نظام گام برداریم.

وی یادآور شد: در شرایطی قرار داریم که شاید مساله اقتصادی از هر زمان دیگری بیشتر بر ما فشار وارد کرده است اما نباید عرصه را خالی کرد و باید با حمایت از تولیدکنندگان در حوزه های مختلف تولیدی و اقتصادی نظام را به سرمنزل مقصود برسانیم.

 

به گزارش شبستان، طرح های اقتصادی افتتاح شده در نکا در هشتمین روز از دهه فجر امسال در مجموع دو طرح مجموعه سدنا و سیلوی بتنی گندم شرکت آرد طلایی در نودهک بود که با اعتبار 230 میلیارد ريال و با حضور احمد حسین زادگان استاندار مازندران افتتاح شد.

کد خبر 1024585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha