بودجه ۷۹۰ میلیاردی سال آینده شهرداری زنجان، تقدیم شورا شد

در جلسه رسمی و علنی امروز شورای شهر زنجان بودجه ۷۹۰ میلیاردی سال آینده شهرداری که با رشد ۴۳.۶ درصدی نسبت به بودجه امسال مواجه بود، تقدیم شورا شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، در جلسه رسمی و علنی امروز شورای شهر زنجان بودجه ۷۹۰ میلیاردی سال آینده شهرداری که با رشد ۴۳.۶ درصدی نسبت به بودجه امسال مواجه بود، تقدیم شورا شد.

 

معاون شهردار زنجان در این جلسه با تشریح جزئیات بودجه سال آینده شهرداری اظهار کرد: 52 درصد اعتبار پیش بینی شده در بودجه شهرداری مربوط به بخش عمرانی و 48 درصد مربوط به بخش جاری است.

 

غلامحسین احمدی با بیان اینکه بودجه تقدیمی به شورا 2 ماه مورد بررسی قرار گرفته است، گفت: به منظور عملیاتی شدن بودجه پیش بینی شده برای سال آینده اقداماتی در نظر گرفته شده است.

 

وی ادامه داد: فرایند تکمیل پروژه های ساماندهی زنجانرود و باغ هاشم نژاد هنوز کامل نیست از اینرو ۱۵۰ میلیارد تومانی که برای ساماندهی این دو پروژه در بودجه پیش بینی شده است، قطعی نیست و پس از قطعی شدن، قید خواهد شد.

 

معاون شهردار زنجان ادامه داد: در بودجه سال آینده شهرداری پروژه های نیمه تمام از جمله سبزه‌میدان، تکمیل پارکینگ طبقاتی سعدی و بازگشایی محور پادگان، تکمیل سالن مدیریت بحران و یوترن پل امام حسن مجتبی (ع) در اولویت است.

 

به گفته احمدی، پروژه‌های نیمه تمام شهرداری، پروژه‌های بزرگی هستند که براساس اعتباری که در بودجه پیش بینی شده به پایان می‌رسد و سایر امور همچون ترمیم و جدول آسفالت و پیاده‌روسازی نیز انجام می‌شود.

 

کد خبر 1024599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha