شاخص فعالیت بنیاد شهید و امورایثارگران فرهنگی است/ البرز ۱۹۹ دانش پژوه نخبه شاهد و ایثارگر دارد

رستمیان با اشاره به این شاخص فعالیت بنیاد شهید و امورایثارگران برنامه های فرهنگی است گفت: استان البرز از ۱۹۹ دانش پژوه نخبه شاهد و ایثارگر برخوردار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سلیمان رستمیان» طی نخستین همایش خانوادگی و نشست تخصصی اعضاء دفتر نخبگان و دانش پژوهان شاهد و ایثارگر استان البرز گفت: کار بنیاد شهید و امور ایثارگران فرهنگی است. 

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود: استان البرز از ۱۹۹ نخبه و دانش پژوه شاهد و ایثارگر برخوردار است که این فرزندان در مسیر علم و پیشرفت قرار دارند. 

 

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران را الگویی بی نظیر برای تمام دنیا است بیان کرد: نخبگان و دانش پژوهان به واقع حاصل برکت خون شهداء و ایثارگری مادرانی است که آنان را در مسیر رشد علمی و معرفتی پرورش داده اند.

 

وی اظهار کرد: بهره مند از فرهنگ ایثار و شهادت با هدف ارتقاء توانمندی و رشد اندیشه در جامعه در جهت کسب مقامات علمی در راستای اهداق شهداء است.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز خاطرنشان کرد: دانش پژوهان نخبه شاهد و ایثارگر بخشی از سرمایه انسانی جامعه هستند که با ارائه خدمات مطلوب تر فرهنگی می توان شاهد رشد آنان در عرصه های مختلف علمی و پژوهشی باشیم.

 

 

کد خبر 1024634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha