جاه طلبی در  قدرت  سبب فاصله گرفتن برخی افراد از مسیر انقلاب شده است

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه دشمن از اقتدار دفاعی ایران اسلامی هراس دارد گفت: جاه طلبی در قدرت سبب فاصله گرفتن برخی افراد از مسیر انقلاب شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله «رسول فلاحتی» امروز(یک‌شنبه، ۱۹ بهمن) در هشتمین جشنواره استانی اسوه های صبر و مقاومت که با حضور جمعی از مادران و همسران شهدا در سالن اجتماعات بانک ملی رشت برگزار شد با بیان اینکه شهدا در مسیر آرمان‌های الهی گام برداشتند گفت: خدای متعال در قرآن کریم وعده داده است اگر کسی در راه خدا حرکت و کار کند او را هدایت و راهنمایی می‌کند.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه در ابتدای انقلاب نیز بسیاری با امام راحل پیمان بستند در مسیر انقلاب گام بردارند افزود: قدرت طلبی و جاه طلبی سبب فاصله گرفتن برخی افراد از مسیر انقلاب شده است.

 

وی با بیان اینکه آنهایی که از انقلاب فاصله گرفتند مانند دوران بعد از رحلت پیامبر(ص) عمل کردند اظهارداشت: پس از رحلت رسول (ص) عده ای دنبال مال، ثروت و قدرت طلبی بودند و از راه پیامبر(ص) فاصله گرفتند.

 

فلاحتی رهبری را مهمترین عامل در پیروزی انقلاب دانست و با بیان اینکه فقدان رهبری موجب به ثمر نرسیدن انقلاب کشورهایی مانند مصر و لیبی شد اذعان کرد: این کشورها به دلیل نبود رهبری دوباره به حالت قبل برگشتند.

 

وی با تصریح اینکه بعد از امام راحل، هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب موجب تداوم آن شد بیان کرد: دشمن رهبر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نشانه گرفته و جهاد امروز ما جهاد بزرگ دفاع از حریم ولایت و رهبری است.

 

امام جمعه رشت استکبارستیزی و مبارزه با آمریکا را آرمان شهدا دانست و با بیان اینکه هنوز برخی دلبسته غرب هستند افزود: برخی دلدادگان بیچاره داخلی که می‌گویند کشور ما بدتر از آمریکا است از شمر کربلا بدترند زیرا هیچ وقت توان دیدن رشد ملت ایران را ندارند و مانند عروسک خیمه شب بازی دشمن هستند.

 

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه دشمن از اقتدار دفاعی ایران اسلامی هراس دارد، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام اسلامی آدم های سیاه دل هستند.

 

وی خانواده شهدا را جهادگران دفاع از حریم ولایت و رهبری برشمرد و اذعان کرد: خانواده شهدا با حفاظت از مسیر شهدا رسالت زینب‌گونه خود را انجام می‌دهند و همسران، مادران و فرزندان شهدا نقشی مانند حضرت زینب(س) دارند.

 

امام جمعه رشت با ابراز خشنودی از پیشرفت‌های ایران اسلامی بعد از پیروزی انقلاب گفت: هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم و باید با همت جهادی در راه اهداف انقلاب اسلامی گام برداریم.

 

گفتنی است، در این مراسم جمعی از خانواده معظم شهدا با اهدای لوح تجلیل شدند.

کد خبر 1024664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha