توزیع ششمین مرحله توزیع بسته های معیشتی در لاهیجان

صفایی گفت: در ششمین مرحله از نهضت کمک مومنانه ۱۲۰ بسته کمک معیشتی به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال بین نیازمندان توزیع شد.

 «محمد صفایی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از لاهیجان اظهارکرد: در ششمین مرحله از نهضت کمک مومنانه ۱۲۰ بسته کمک معیشتی به ارزش هر بسته پنج میلیون ریال بین نیازمندان توزیع شد.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه لاهیجان و سیاهکل اعلام کرد: در مجموع برای تهیه این بسته های معیشتی ۶۰۰ میلون ریال از محل عواید موقوفات هزینه شده است.

 

 وی افزود: این مرحله از توزیع بسته های معیشتی به علت نزدیکی با سالروز ولادت حضرت زهرا(سلام الله علیه) مزین به عنوان طرح تبرکات فاطمی بود و مراسم توزیع آن در بقعه متبرکه برفجان سیاهکل برگزار شد.

 

صفایی خاطرنشان کرد: در این مراسم در راستای اجرای نیات واقفان، ۲۱ دستگاه بخاری گازی با اعلام لیست نیازمندان کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی شهرستان به ارزش تقریبی ۳۱۰ میلیون ریال در اختیار این نهادهای حمایتی قرار گرفت.

 

وی گفت: از ابتدای امسال یک هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در قالب طرح کمک مومنانه و شهید حاج قاسم سلیمانی توزیع شد.

 

رییس اوقاف و امور خیریه لاهیجان و سیاهکل افزود: برای تهیه این بسته های معیشتی هشت میلیارد ریال از محل عواید موقوفات هزینه شده است.

 

صفایی منابع مالی تامین بسته‌های معیشتی را از محل موقوفات دارای نیات کمک به نیازمندان اعلام و اظهارکرد: تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی در قالب طرح‌های کمک مومنانه با هدف اجرای امینانه واقفین صورت می‌گیرد.

کد خبر 1024671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha