تولید آلبوم سرود «تا قله» مبتنی بر بیانیه  گام دوم انقلاب است

یکی از شعرا و آهنگساز آلبوم سرود «تا قله» با بیان اینکه این آلبوم یک مزیت محتوایی دارد، گفت: «تا قله» بر ایده امید به آینده به عنوان  به یکی از موضوعات گام دوم انقلاب متمرکز است. 

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، نشست خبری آلبوم سرود «تا قله» ظهر امروز یکشنبه با حضور بشیر بی آزار، مدیر تولیدات دفتر موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما،احمد مداحی مدیر مرکز رسانه ای و عملیات ویژه سازمان تبلیغات اسلامی و جمعی از عوامل  تولید این آلبوم   در دفتر موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما برگزار شد.

در این نشست «حسین صیامی» یکی از شاعران و آهنگسازان آلبوم «تا قله» با بیان اینکه سرود نمونه بومی شده موسیقی بر اساس فرهنگ ،آداب و سنن ملی ایران است، گفت: طی سال‌های اخیر حسب فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه بیشتر به سرود، کارهای بیشتری تولید شده است.اما چه خوب بود که قبل از فرمایشات ایشان ما کارهای کیفی در حوزه سرود را تولید می‌کردیم تا دغدغه‌ای در این حوزه وجود نداشته باشد.

وی خاطر نشان کرد:  اغلب تولیدات موسیقایی که در حوزه سرود صورت گرفته بر اساس ذائقه مدیران صورت گرفته است که شاید خود آن مدیر هم حالی برای شنیدن دوباره آن نداشته باشد اما من فکر می‌کنم آلبوم «تا قله» از جمله تولیداتی است که می‌تواند مورد توجه گروه سنی نوجوان قرار گیرد.

 

این شاعر و آهنگساز با اشاره به مضمون آلبوم سرود «تا قله» گفت:  این آلبوم یک مزیت محتوایی هم دارد و به نظرم دست گذاشته روی یکی از قله‌های موضوع گام دوم انقلاب که امید به آینده است. این یک اتفاق بسیار مهم است که می‌تواند مورد توجه قرار گیرد. همین ماجرای فرصت دادن به نسل بعدی و پویایی نسل جدید یکی از مهم‌ترین نکاتی است که در این مجموعه مورد توجه قرار گرفته اند.

حسین صیامی ابراز امیدواری کرد: آلبوم سرود «تا قله» مجموعه‌ای برای حضور و پویایی نسل نوجوان است که امیدوارم بتواند مورد توجه مخاطبان قرار گیرد.

کد خبر 1024707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha