تبعیت از ولایت فقیه رمز ثبات و امنیت کشور است

ندرخانی با بیان اینکه دهه فجر فرصتی مناسب برای بازخوانی و تبیین دستاوردهای انقلاب است گفت: تبعیت از ولایت فقیه رمز ثبات و امنیت در کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، « علی ندرخانی» امروز (یکشنبه، ۱۹ بهمن) در آیین تکریم و معارفه فرمانده جدید هنگ مرزی این شهرستان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی سرآغاز تحولات بزرگ و بنیادین در ایران، منطقه، جهان اسلام و جهان غیر اسلام بود.


جانشین ستاد مرزبانی گیلان با بیان اینکه امام خمینی (ره) از انقلاب به عنوان انفجار نور و معجزه نام برد، افزود: این جملات برای توصیف انقلاب کفایت می کند.


وی بر تبیین دستاوردها و پیشرفت های انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: دهه فجر فرصتی مناسب برای بازخوانی و تبیین دستاوردهای انقلاب است.


ندرخانی با اشاره به اینکه ایجاد یاس و ناامیدی در بین نسل جوان، ناکارآمد جلوه دادن نظام و انقلاب و کم رنگ جلوه دادن دستاورد های انقلاب از توطئه‌های دشمنان است، خاطرنشان کرد: باید نسبت به توطئه‌های دشمنان آگاه باشیم و نقشه هایشان را با بصیرت خود نقش بر آب کنیم‌.


جانشین ستاد مرزبانی گیلان وفاداری به اصول و آرمان های انقلاب و تبعیت از ولایت فقیه را رمز اقتدار و ثبات و امنیت در کشور دانست و خاطر نشان کرد: امنیت میوه انقلاب است که شهدا با خون خودشان درخت آن را آبیاری کردند.

 

وی با اشاره به اینکه ریشه و اصل انقلاب امام راحل بود، افزود: ما از ابتدای انقلاب در تحریم بوده ایم و با اقتدار در مقابل تحریم ها ایستاده ایم و در عرصه های مختلف به پیشرفت های چشمگیری رسیده ایم.


ندرخانی با بیان اینکه در عرصه های دفاعی و نظامی حرف زیادی برای گفتن داریم، افزود: اقتدار نظامی کشور به برکت انقلاب، خون شهدا، هدایت های مقام معظم رهبری و همراهی ملت است.


گفتنی است، در پایان این آیین از زحمات پنج ساله «نوذر مرادی» فرمانده سابق هنگ مرزی آستارا تقدیر و  «هادی قاسمی» با حکم فرماندهی مرزبانی ناجا به عنوان سرپرست جدید هنگ مرزی آستارا منصوب شد.

کد خبر 1024712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha