آلبوم سرود «تا قله» منتشر می شود

آلبوم سرود «تا قله» در ۱۰ قطعه سرود از سوی دفتر موسیقی و سرود سازمان صداوسیما و با همکاری مرکز رسانه‌ای و عملیات‌های ویژه سازمان تبلیغات اسلامی تهیه شده و به زودی منتشر می شود.

 

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، نشست خبری آلبوم سرود «تا قله» ظهر امروز یکشنبه با حضور بشیر بی آزار، مدیر تولیدات دفتر موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما،احمد مداحی مدیر مرکز رسانه ای و عملیات ویژه سازمان تبلیغات اسلامی و جمعی از عوامل  تولید این آلبوم   در دفتر موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما برگزار شد.

در این نشست «امید رهبران»، از آهنگسازان و تنظیم کنندگان مطرح موسیقی درباره همکاری در آلبوم سرود «تا قله»:  گفت: من افتخار این را داشتم تا در تولید ۲ قطعه با گروه سازنده همراهی داشته باشم. به هر حال این آلبوم با مضمون به آینده تولید شده و می‌تواند به عنوان یکی از ظرفیت‌های مهم موسیقی در حوزه سرود مورد توجه قرار گیرد.

«حکمت الله صادقی» سرپرست گروه سرود اسراء  که یکی از قطعات آلبوم سرود «تا قله»  را اجرا کرده اند،گفت: ما از دوستان انتظار داریم که تولیدات دفتر موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما از رشد کمی و کیفی بیشتری برخوردار باشد و امیدوارم تولید آلبوم قله بتواند نقطه شروعی برای فعالیت‌های مستمر در حوزه سرود باشد.

آلبوم سرود «تا قله» که به‌همت دفتر موسیقی و سرود سازمان صداوسیما جمهوری اسلامی ایران و مرکز رسانه‌ای و عملیات‌های ویژه سازمان تبلیغات اسلامی تهیه و تولید شده است در 10 قطعه به نام‌های قطار، این خونه، شوق تولید، روشن‌تر از صبح، تا قله، از آن ماست فردا، هوای تازه، یه قصه جدید، زندگی و فرداها با اجرای گروه‌های سرود نجم الثاقب، طاها لارستان، نبی اکرم (ص)، وصال، اسراء، آوای مهر طاها، شمیم ولایت، رایة الزهرا (س)، میثاق تهران و شهید فرجی و اشعار قاسم صرافان، سید صادق آتشی، علی فردوسی، محمد رسولی، محمد جواد الهی پور و حسین صیامی منتشر می شود.

امید رهبران، حامد جلیلی، مهدی شکارچی، احسان جوادی، امید روشن بین، علیرضا ولایی، مجتبی جوادی، سعید عنایتی، امیرحسین بخشی، سید محمد صادق آتشی، هادی کولیوند، احسان غلامنژاد و حسین صیامی به‌عنوان آهنگساز و تنظیم‌کننده در این آلبوم حضور داشتند. ضمن اینکه کارگاه سینمایی «نگاه» مجری طرح، حسن حسن پور مدیر پروژه و مدیر هنری، حسین حسین زاده مدیر اجرایی، زهرا سادات حسینی سرپرست گرافیک و امور هنری و مریم رفائی مدیر روابط عمومی از جمله عوامل این آلبوم هستند.

کد خبر 1024724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha