همگان موظف به حفاظت از آرمان ها  و دستاوردهای انقلاب اسلامی هستیم

حجت الاسلام حبیبی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران یک هدیه الهی بود و همگان موظف به حفاظت از آرمان ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی هستیم گفت: دهه فجر فرصتی مناسب و ارزشمند برای آشنا کردن نسل امروزی با اهداف انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،حجت الاسلام «محمد حبیبی» در نشست بصیرتی که با موضوع انقلاب در مسجد امام حسین(ع) شهرک عباس آباد برگزار شد با تبریک دهه فجر، اظهارکرد: انقلاب اسلامی ایران یک هدیه الهی بود.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران حاصل خون شهداست، افزود: حضرت امام خمینی(ره) در نخستین روز ورود خود به میهن اسلامی با حضور در مزار شهدا ادامه دادن راه شهدا و حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را به رخ جهانیان کشاند.

 

وی با اشاره به اینکه دهه فجر فرصتی مناسب و ارزشمند برای آشنا کردن نسل امروزی با اهداف انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: باید در این ایام فرخنده بیش از پیش نسل جدید را با فلسفه انقلاب آشنا کنیم.

 

حجت الاسلام حبیبی با بیان اینکه ایران امروز به برکت انقلاب ابرقدرت است، گفت: ایران در بسیاری از عرصه ها حرف برای گفتن دارند و به برکت انقلاب به دستاوردهای ارزشمندی رسیده ایم.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا به تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی برای کشور پرداخت و با مقایسه انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب ها، خاطر نشان کرد: مردم ایران برخلاف سایر کشورها خواستار تغییر و تحول در تمام مسائل کشور بودند و نظام پهلوی را در تمام ابعاد قبول نداشتند.

 

حجت الاسلام حبیبی گفت: هر کس در هر پست و مقامی و به اندازه مسئولیتی که دارد باید از آرمان ها و ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی پاسداری و حفاظت کند.

 

گفتنی است، این نشست که با اجرای گروه سرود بچه های مسجد همراه بود به همت کانون فرهنگی و هنری سیدالشهدا(ع) مسجد امام حسین(ع) شهرک عباس آباد و با مشارکت پایگاه مقاومت بسیج شهدای شهرک عباس آباد، هیئت امنای مسجد و هیئت مذهبی ثارالله(ع) و باب الحواج(ع) برگزار شد.

کد خبر 1024784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha