شیوه دشمنی ها علیه انقلاب تغییر کرده است

سمیعی گفت: دشمن در طول چهار دهه گذشته دست از دشمنی از انقلاب برنداشته بلکه شیوه دشمنی خود را تغییر داده است.

«رمضانعلی سمیعی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: انقلاب اسلامی ایران با جانفشانی و جان نثاری بسیاری از عزیزان رزمنده و جوانان شکل گرفت.

 

فرمانده سپاه شهرستان رامیان  ادامه داد: انقلابی بودن و پای انقلاب ایستادن ویژگی های خاص خود را دارد و انقلاب اسلامی جزو مردمی ترین انقلاب های دنیا به شمار می رود و در طول چهل و دو سال گذشته اصول خود را حفظ کرده است.

 

سمیعی یادآور شد: دشمنی ها نسبت به انقلاب اسلامی در طول چهل و دو سال گذشته قطع نشده بلکه شیوه آن تغییر کرده است و ملت ایران با ایمان در برابر این توطئه ها و دسیسه ها ایستادند.

 

وی افزود: در طول چهار دهه گذشته انواع و اقسام توطئه و خرابکاری، تلاش برای استحاله فرهنگی، کودتای مخملی، جنگ نظامی، تحریم و غیره را شاهد بودیم و این توطئه ها هیچگاه نسبت به ملت ایران موثر نبود.

 

فرمانده سپاه شهرستان رامیان  متذکر شد: انقلاب اسلامی دو رکن اساسی دارد و این دو رکن یعنی ولایت فقیه و مردم دو برگ برنده جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود.

 

سمیعی خاطرنشان کرد: شهرستان رامیان مثل سایر شهرستان ها رزمایش الی بیت المقدس از 12 بهمن شکل داده و تا پایان دهه فجر به مدت 10 روز با رمز یا فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) پای کار انقلاب ایستادیم شعار است که در نظر گرفتیم.

 

وی افزود: یکی از این ماموریت های ما در این رزمایش خدماتی و جمع آوی کمک های مومنانه و دومین ماموریت در قالب این رزمایش فعالیت های امدادی است و در قالب طرح شهید سلیمانی نسبت به رفع آلودگی محیطی و غربالگری بیماران و درمان آنان اقدام می کنیم.

 

فرمانده سپاه شهرستان رامیان خاطرنشان کرد: مقابله با حوادث احتمالی و ماموریت امنیتی در قالب خود حفاظتی ادارات است که در شب 22 بهمن ماه در چهار اداره آب، برق و گاز و تلفن شهرستان کلاله خواهیم داشت.

 

کد خبر 1024799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha