تامین جهیزیه ۱۴ زوج جوان توسط طلاب بسیجی گلستان

حجت الاسلام احمدی نسب گفت: در ایام دهه فجر با تامین جهیزیه خیران و بسیجیان طلاب زمینه آغاز زندگی مشترک ۱۴ زوج جوان را فراهم کردند.

حجت الاسلام «غلامرضا احمدی نسب» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت:  29 سرفصل برنامه در ایام دهه فجر از سوی سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان گلستان در نظر گرفته شده است.

 

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوا گلستان  ادامه داد: گلستان نگارستان ایران است و اقوام مختلف و مذاهب مختلف در کنار هم و با آرامش زندگی می کنند و چهار نشست بین علمای شیعه و سنی در این ایام در نظر گرفته شده تا بتوانیم از این طریق وحدت را در استان تقویت کنیم.

 

حجت الاسلام احمدی نسب بیان کرد: در جامعه بانوان نیز نمایشگاه دستاوردهای انقلاب را برگزار می کنیم و همچنین در ایام دهه فجر با تامین جهیزیه خیران و بسیجیان طلاب زمینه آغاز زندگی مشترک ۱۴ زوج جوان را فراهم کردند.  

 

وی افزود: آزاد سازی هفت زندانی توسط خیران، تهیه 400 بسته کمک مومنانه، برپایی نمایشگاه سبک زندیگ و برگزاری نشست ها در فضای مجازی از دیگر برنامه هایی است که در ایام دهه فجر تدارک دیده شده است.

 

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوا گلستان بابیان اینکه در این ایام نسبت به تکریم از خانواده شهدا اقدام کردیم، ابراز داشت: در استان گلستان 75 شهید روحانی داریم و چهار شهید روحانی اهل تسنن در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی در  هشت سال دفاع مقدس به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.

 

کد خبر 1024803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha