شاخص راه روستایی فاروج از میانگین استانی پایین تر است

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان فاروج گفت: شهرستان فاروج با ۳۹.۹۲ درصد برخورداری در شاخص راه روستایی در مقایسه با ۴۳ درصدی میانگین استانی، پایین تر است.

«جواد جعفری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج گفت: در این شاخص هم از میانگین استانی و هم از متوسط 53 درصدی کشوری عقب تر هستیم.

 

 

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان فاروج با اشاره به اینکه 26 روستای بالای 20 شهرستان از راه آسفالت محروم است، افزود: طول این محورها 80 کیلومتر است.

 

 

وی گفت: علاوه بر 26 روستای بالای 20 خانوار، 9 روستای بالای 50 خانوار هم  محروم از برخورداری از راه آسفالت است که طول مسیر این محورها 42 کیلومتر است.

 

 

جعفری با اشاره به اینکه طرح ابرار به کمک آسفالت محورهای روستایی آمده است، افزود: بعد از آسفالت راه پیرعلی، 14 کیلومتر دیگر از راه های روستایی شهرستان در سایه اجرای طرح ابرار از راه مناسب برخوردار می شود.

 

 

وی گفت: در این طرح زیر سازی محورها با تجهیزات شهرستان و آسفالت آن از اعتبارات استانی لحاظ می شود.

 

 

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان فاروج افزود: پیش از این در قالب طرح ابرار راه روستای پیرعلی به طول 4.5 کیلومتر آسفالت شد و به بهره برداری رسید.

 

 

جعفری گفت: 14 کیلومتر از راه های روستایی  شهرستان در محور راه های آنتنی روستای فرهادان، قوشخانه، آق چشمه، زادک-شیرغان، خرق به بام و جنجال آباد در این طرح پیش بینی شده است.

 

 

 

کد خبر 1024811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha