بهره برداری از ۲۹ طرح در شهرستان شهرکرد

ارژنگ با اشاره به بهره برداری از ۲۹ طرح در حوزه های مختلف در این شهرستان، گفت: بیش از یک هزار میلیارد ریال برای تکمیل و بهره برداری از این پروژه ها هزینه شده است.

«عبدالعلی ارژنگ» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: همزمان با این دهه مبارک طرح های مختلفی در شهرستان شهرکرد افتتاح و کلنگ زنی شد.

 

فرماندار شهرستان شهرکرد با اشاره به بهره برداری از 29 طرح در حوزه های مختلف در این شهرستان، افزود: بیش از یک هزار میلیارد ریال برای تکمیل و بهره برداری از این پروژه ها هزینه شده است.

 

وی با تأکید بر اینکه طرح های افتتاح شده شهرستان شهرکرد در دهه فجر در حوزه های زیرساختی، صنعتی، ورزشی، آموزشی، بهداشتی و درمانی، گردشگری و کشاورزی بود، اظهار کرد: 13 دستگاه دولتی استان مجری ساخت این پروژه ها بودند.

 

ارژنگ با اشاره به اینکه طرح های افتتاح شده در این شهرستان زمینه اشتغال مستقیم بیش از 130 نفر را در پی دارد، تصریح کرد: بهره برداری از این طرح ها اشتغال غیرمستقیم در شهرستان را نیز افزایش می دهد.

 

فرماندار شهرستان شهرکرد گلخانه سبزی و صیفی، تولید نمایشگر شهری، شبکه آبیاری نوین، اصلاح شبکه‌های روشنایی، نصب کنتورهای هوشمند برق، تولید مقوای دوبلکس، خوراک آبزیان، ساخت مدرسه خیری، طرح هادی روستایی، معدن سنگ لاشه، توسعه شبکه دیتا، ارتقای سایت تلفن همراه، مرکز بهداشت، گازرسانی و اقامتگاه بوم ‌گردی را از جمله طرح های افتتاح شده در این شهرستان طی دهه فجر برشمرد.

 

وی از کلنگ زنی سه پروژه به مناسبت چهل و دومین دهه فجر انقلاب در شهرستان شهرکرد خبر داد و خاطرنشان کرد: بهره برداری از این طرح ها نیازمند بیش از 10 میلیارد ریال اعتبار است.

 

کد خبر 1024844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha