۱۰۰ میلیارد تومان در راستای رزمایش کمک های مومنانه در خراسان جنوبی هزینه شد

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی از هزینه کردن ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار جهت تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند، بازسازی اماکن و تامین وام های اشتغال زایی در راستای رزمایش کمک های مومنانه در استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سردار«علی قاسمی» شامگاه (19 بهمن) در نشست اعضای کمیته های نهضت کمک مومنانه در خراسان جنوبی اظهار داشت: هر سال در روزهای نزدیک به آغاز سال نو کمک رسانی هایی به نیازمندان انجام می شود.

 

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و تاکید مقام معظم رهبری بر اجرای رزمایش کمک های مومنانه شاهد بودید که کمک به نیازمندان نسبت به سال های گذشته افزایش یافته است.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر گام سوم از مرحله سوم کمک های مومنانه به مناسبت 22 بهمن در حال اجرا است، افزود: هدف اصلی این مرحله کمک به اشتغال و اشتغال زایی و تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند است.

 

سردار قاسمی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری اعتباری بالغ بر 100 میلیارد تومان در راستای اجرای این رزمایش هزینه شده است، ادامه داد: این اعتبارات در قالب تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند، بازسازی اماکن و تامین وام های اشتغال زایی پرداخت شده است.

 

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی در پایان عنوان کرد: به ایام سال نو نزدیک می شویم و در این راستا کمک های مومنانه افزایش پیدا می کند چون مردم مومن و نیکوکار خراسان جنوبی تاکنون در راستای اجرای رزمایش کمک های مومنانه همکاری خوبی داشتند.

کد خبر 1024846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha