لزوم شناسایی همه نیازمندان

آیت الله عبادی با بیان اینکه همه نیازمندان را شناسایی کنید، گفت: برخی افراد از نظر قانونی مستحق شناخته نمی شوند در عین حال که واقعا نیازمند هستند و توجه داشته باشید که شخصیت نیازمندان نابود نشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سیدعلیرضا عبادی» شامگاه (19 بهمن) در نشست اعضای کمیته های نهضت کمک مومنانه در خراسان جنوبی اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا یک آزمایشی است که پیش آمده است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: باید بر اساس ارزش های مکتب اسلام که یک نوع امتیاز الهی است اقدامات خوبی انجام دهیم تا بتوانیم از این آزمایش رو سفید بیرون بیاییم.

 

وی با بیان اینکه انسان برای دنیا آفریده نشده است، افزود: انسان در دنیا آزمایش می شود و باید این شرایط و تفاوت ها پیش بیاید تا انسان خود را بیازماید و این آزمایشات بر اساس حکمت الهی است و باید دعا کنیم که در این آزمایشات رفوزه نشویم.

 

آیت الله عبادی تاکید داشت: برخی افراد از نظر قانونی مستحق شناخته نمی شوند در عین حال که واقعا نیازمند هستند و نهادهای حمایتی توجه داشته باشند که مشکل این افراد روی زمین نماند و تکلیف این افراد در کشور چیست.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مردم با وجود شرایط سخت اقتصادی جلوتر از مسئولین هستند، ادامه داد: مردم هیچ گاه دست از کمک های مومنانه بر نمی دارند و باید این ارزش ها را قدر بدانیم.

 

وی با بیان اینکه تا حد ممکن سعی کنید مشکلات مردم حل شود، افزود: طوری نشود که شخصیت این افراد نابود شود و چیزی هم دستشان را نگیرد و این افراد را به یکدیگر پاس ندهید و با نیازمندان مراعات کنید.

 

آیت الله عبادی در پایان بیان کرد: شیوع ویروس کرونا شرایطی را به وجود آورده است که دست دشمنان از این کشور برای همیشه قطع شود و امیدواریم بعد از این آزمایش سخت پیش وجدان خود راحت باشید.

 

 

کد خبر 1024863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha