جشن انقلاب با یاد شهدا در آران و بیدگل برگزار می شود

مدیر مسئول کانون فرهنگی هجرت مسجد ملاشکرالله از برگزاری جشن بزرگ انقلاب همراه با یاد شهدا در این مسجد خبر داد

«حسین ارباب» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، جشن بزرگ انقلاب همراه با یاد شهدا در مسجد ملاشکرالله آران و بیدگل برگزار می شود.




مدیر مسؤول کانون فرهنگی هجرت مسجد ملاشکرالله افزود: این مراسم به همت هیئت امنای مسجد و با مشارکت کانون فرهنگی هجرت و پایگاه شهید بهشتی ۲۱ بهمن ماه بعد از نماز مغرب و عشا  در قالب برنامه های کمیته قرآن، روحانیت، مساجد و تشکل های دینی ستاد دهه فجر آران و بیدگل با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

 

ارباب افزود: سخنران این مراسم حجت الاسلام سید ضیاءالدین آقاجانپور نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع خواهد بود و در ادامه مداح اهل بیت(ع) مهدی خطیب فر به مدیحه سرایی خواهد پرداخت.

 

مدیر مسؤول کانون فرهنگی هجرت مسجد ملاشکرالله افزود: تلاوت قرآن کریم توسط مجید ملک پور و اجرای گروه سرود و برگزاری مسابقه فرهنگی همراه با اهدای جوایز و تجلیل از خانواده شهدا از دیگر برنامه های آیین بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد ملاشکرالله است.

 

مسجد ملاشکرالله، از مساجد محوری شهرستان آران و بیدگل است که در زمان انقلاب اسلامی یکی از پایگاه های مهم در مبارزات انقلابی مردم این شهرستان بود./

 

کد خبر 1024866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha