وب نشست «انقلاب اسلامی و گفتمان صلح عادلانه»  برگزار می‌شود

مدیر روابط عمومی جمعیت ندای صلح گفت: همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، وب نشست «انقلاب اسلامی و گفتمان صلح عادلانه» برگزار می‌ شود.

«سید علی ساداتی نژاد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، جمعیت ندای صلح، نشستی با موضوع «انقلاب اسلامی و گفتمان صلح عادلانه» » را به صورت وبینار برگزار می‌کند.

 

 

مدیر روابط عمومی جمعیت ندای صلح افزود: این وبینار با هدف تبیین گفتمان صلح عادلانه در انقلاب اسلامی و بررسی مبانی و اصول صلح عادلانه در اندیشه امام خمینی (ره)، روز چهارشنبه، ۲۲ بهمن ماه ساعت ۱۱ صبح به صورت مجازی از طریق صفحه اینستاگرامی جمعیت ندای صلح به نشانی cfpp.ir@ برگزار خواهد شد.

 

ساداتی نژاد افزود: سخنران این نشست علمی، حجت الاسلام دکتر مجتبی خندان، استاد حوزه و دانشگاه و مدیر کانون فرهنگی تبلیغی نور الثقلین کاشان خواهد بود.

 

دبیر نشست های علمی جمعیت ندای صلح تصریح کرد: واقعیت جامعه بین‌المللی نشان می‌‌دهد تا زمانی‌ که صلح بر سه پایه عدالت، شرافت و عزت در سطح بین‌المللی استوار نگردد، صلح پایدار، آرمانی بیش نخواهد بود. از منظر انقلاب اسلامی و به تبع آن در اندیشه امام خمینی (ره)، صلح وقتی ارزش دارد که حقوق انسان‌ها رعایت و عدالت برقرار شود.

 

جمعیت ندای صلح، تشکلی است که از بهمن ‌ماه ۱۳۹۷ فعالیت خود را در حوزه صلح‌پژوهی اسلامی با هدف کمک به ترویج ارزش ‌های صلح واقعی و حقیقی در جهان آغاز کرده است./

کد خبر 1024879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha