نظارت های بهداشتی جهت جلوگیری از شیوع کرونا تشدید می شود

سرپرست فرمانداری و رییس ستاد مقابله با کرونا شهرستان شیروان گفت: نظارت های بهداشتی جهت جلوگیری از شیوع کرونا در شیروان تشدید می شود.

«علی ذوالفقاری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان با اشاره به کاهش توجه شهروندان به رعایت پروتکل های بهداشتی و عادی انگاری نسبت به ویروس منحوس کرونا اظهار دشت: نظارت های بهداشتی جهت جلوگیری از شیوع کرونا در شیروان تشدید می شود.

 

 

سرپرست فرمانداری و رییس ستاد مقابله با کرونا شهرستان شیروان بیان  کرد: متاسفانه با توجه به افزایش آمار بستریان کرونا در بیمارستان شهرستان و احتمال تغییر وضعیت رنگ بندی این شهرستان، شهروندان الزام استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی را در اماکن عمومی خصوصا بانک ها و دفاتر پیشخوان جدی بگیرند.

 

 

ذوالفقاری ادامه داد: با توجه به اجرای طرح محدودیت تردد شبانه در شیروان همزمان با سایر شهرستان های استان، نظارت های بهداشتی از اماکن عمومی، ادارات و مخصوصا بانکها و دفاتر پیشخوان توسط بازرسان ستاد مقابله با کرونا از امروز تشدید می شود و در این راستا با متخلفین بهداشتی، برخورد قانونی لازم صورت می گیرد.

 

 

وی تاکید کرد: بانک های شهرستان حتما اقدامات پیشگیرانه جهت جلوگیری از ازدحام جمعیت و همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند چرا که اوج نظارت های این ایام از بانک ها صورت می گیرد.

 

 

وی تصریح کرد: مردم و بازاریان با رعایت پروتکل های بهداشتی و سایر موارد در جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا نقش به سزایی خواهند داشتند و همکاری های لازم باید صورت گیرد.

 

 

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 

 

کد خبر 1024913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha