بیش از ۹۱ درصد گلزار شهدا در زنجان ساماندهی شده است

موسوی از ساماندهی بیش از ۹۱ درصد از گلزارهای شهدای استان زنجان خبر داد و گفت: مزار ۲ هزار و ۸۸۹ تن از شهدای استان زنجان در ۴۲۶ گلزار شهید قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر، اظهار کرد: مزار دو هزار و 889 تن از شهدای والامقام استان زنجان در 426 گلزار قرار دارد که از این تعداد دو هزار و 652 مزار در 328 گلزار ساماندهی شده است.

 

سید جمال الدین موسوی با اشاره به اینکه 21 تن از مزار شهدای استان در حال ساماندهی است، ادامه داد: مزار این 21 شهید در 5 گلزار قرار دارد.

 

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه 216 مزار شهدای والامقام استان که در 93 گلزار قرار دارد، نیاز به ساماندهی دارد، تاکید کرد: ساماندهی مزارهای باقی مانده به اعتباری بالغ بر 3 میایارد و 200 میلیون ریال نیاز دارد.

 

وی تصریح کرد: ساماندهی گلزارها سبب رضایت و خشنودی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران می‌شود و این وظیفه همه دستگاه‌ها است که با همکاری هم این مکان‌ها را ساماندهی کنیم.

 

موسوی یادآور شد: در این خصوص چند جلسه با مسئولان ذیربط انجام شده تا برگزاری کنگره ملی 3535 شهید استان همه گلزارها ساماندهی شود.

 

کد خبر 1024920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha