توزیع ۷۵۰ بسته حمایتی و ضد عفونی محلات با همت کانون فاطمه الزهرا (س) همدان

شایقی گفت: امسال با توجه به شرایط خاص کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا و لزوم حفظ سلامت مردم با پرهیز از تجمعات، برنامه‌های جشن پیروزی چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی به شیوه‌ای متفاوت و با بهره‌گیری از فضای مجازی برگزار می‌شود.

«مسعود شایقی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: کانون فرهنگی و هنری فاطمه الزهرا(س) واقع درمنطقه حصار امام خمینی(ره) همدان به مناسبت دهه مبارک فجر و طی سال برنامه های متنوع و مختلفی برگزار می کند.

 

رابط فرهنگی کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا(س) همدان افزود: توزیع 750 بسته حمایتی در 7 مرحله، ضد عفونی محلات منطقه، برگزاری جشن بزرگ انقلاب با حضور اعضای کانون و نمازگزاران مسجد، برگزاری کلاس های مختلف دینی و مذهبی، کلاس های قرآن و احکام از فعالیت های کانون در طی سال است.

 

وی ادامه داد: برگزاری طرح چهره به چهره ، اجرای سه شنبه های تکریم با تجلیل از خانواده جانبازان و ایثارگران و شهدا، تجلیل از هیات امنا و فعالین فرهنگی از دیگر برنامه های اجرای کانون است.

 

وی اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا در کشورمان فعالان مساجد و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد به شیوه‌های مختلف در کنار مردم برای مبارزه با ویروس منحوس کرونا تلاش می‌کنند.

 

شایقی گفت: امسال با توجه به شرایط خاص کشور به دلیل شیوع  ویروس کرونا و لزوم حفظ سلامت مردم با پرهیز از تجمعات، برنامه‌های جشن پیروزی چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی به شیوه‌ای متفاوت و با بهره‌گیری از فضای مجازی برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی، بهترین فرصت برای توجه به کارکردها و تبیین نقش مساجد در حوزه‌های مختلف است، افزود: مساجد نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی ایران دارندچرا که انقلاب در مساجد شکل گرفت و استمرار آن نیز در مساجد است

 

 

 

کد خبر 1024938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha