مسئولان اعتماد مردم را امانت امام (ره) بدانند و آن را خدشه دار نکنند

حجت الاسلام یوسفی گفت: مسئولان نباید به خود اجازه خدشه دار شدن اعتماد عمومی بدهند و برای حل مشکلات مردم، شبانه و روز تلاش کنند اعتماد عمومی امانتی است که امام خمینی(ره) بین مسئولین به جا گذاشته است.

حجت الاسلام محمد باقر یوسفی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان به مناسب ایام الله دهه فجر و تبیین انقلاب اسلامی گفت: امروزه پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی جشن میگیریم که برای آن خونها ریخته شده است. در واقع انقلاب اسلامی با موانع بیشماری در رسیدن به وضعیت فعلی مواجه بوده است، آمریکا و برخی همپیمانان آن تا که آنجا توانستند تلاش کردند تا انقلاب به پیروزی نرسد.

 

امام جمعه كياكلا اظهار کرد:  ایالات متحده  با مهرچینی ها متفاوت سعی در انحراف انقلاب برآمدند ولی بازم هم نتوانست در مقابل خواسته مردم بایستد. امپرایالیسم نخواست ولی جوانان با جان خودشان انقلاب را به پیروزی رساندند.

 

وی با اشاره به جایگاه مردم در رژیم پهلوی گفت: قبل از انقلاب اسلامی مردم هیچگونه آرامشی نداشت. در استان مازندران به عینه دیدم مردم در فقر بودند، مردم گرفتار بودند، نه برقی وجود داشت، نه آبی موجود بود، نه جاده ای  و راهی ... تنها یک عده ای محدود در رفاه بودند و بقیه مردم رعیت بودند. ولی امروز وجود انقلاب اسلامی باعث شده است مردم در آرامش و رفاه کامل باشند.

 

امام جمعه كياكلا در ادامه با اشاره به نفوذ آمریکا در رژیم پهلوی گفت: آمریکایی ها در انتخاب همه مسئولین کشور در زمان پهلوی دخالت داشتند. در واقع شاه ملعون هیچ اختیاری از خود حتی در انتخاب مسئولین رده چند هم نداشت. یعنی وابستگی مطلق در آن دوره وجود داشت، در حالی که بعد از انقلاب اسلامی این مردم هستند که مسئولین خود را انتخاب می کنند و به جای آمریکا، مردم همه کاره شده اند.

 

حجه الاسلام یوسفی در ادامه با اشاره مشکلات امروزی افزود: مسئولین کشور اعم از قوه مقننه و مجریه، نباید به خود اجازه خدشه دار شدن اعتماد عمومی بدهند. اعتماد عمومی یک امانتی است که امام خمینی(ره) بین مسئولین به جا گذاشته است. باید برای حل مشکلات مردم، شبانه و روز تلاش کنند و اجازه مانور دشمنان، منافقین و غرب گرایان را برای تخریب اعتماد عمومی ندهند. حضور هر ساله مردم در پای صندوق های رأی نشانی از اعتماد مردم به انقلاب اسلامی است. دشمن درصدد است تا مردم را از انقلاب بگیرد و جمهوری اسلامی ایران را مخالف مردم خود تبلیغ کند.

وی در پایان با اشاره به صدور انقلاب اسلامی گفت: فضاسازی امروزی که علیه انقلاب اسلامی اتفاق می افتد، با دو هدف برنامه ریزی شده است در مرحله اول جداسازی مردم از انقلاب اسلامی  و در مرحله دوم جلوگیری از صدور انقلاب اسلامی بوده است.

 

وی گفت: نباید فراموش کنیم که امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی را انقلاب همه مستضعفین عالم و در برابر مستکبران دانستند، بنابراین انقلاب را به همه دنیا صادر خواهیم کرد که لازم است در این زمینه یادی کنیم از تلاشهای شهید حاج قاسم سلیمانی که بطور شبانه روز در سپاه قدس در تلاش بودند تا خواسته ولایت روی زمین نماند. تا دنیا وجود دارد انقلاب اسلامی هست و تا انقلاب اسلامی باقی است مبارزه و جهاد در راه مستکبران است.

کد خبر 1024946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha