توزیع ۱۴ هزار بسته کمک معیشتی بین خانواده های کم برخوردار کرمانشاهی

هزار خانی، گفت: امروز سپاه حضرت نبی اکرم با کمک خیرین درقالب مرحله چهارم، ۱۴ هزار بسته با ارزش های متفاوت در بین خانواده های نیازمندان استان توزیع می کند.

 

کامران هزارخانی مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه در گفت: امروز به میمنت ایام الله دهه حدود ۵ هزار بسته در سطح شهرستان کرمانشاه و ۹ هزار بسته در سایر شهرستان های استان توزیع خواهد شد.

 

وی  با اشاره به شیوع ویروس کرونا و ایجاد بسیاری مشکلاتی معیشتی در استان خاطر نشان کرد:  از ابتدای شروع اپیدمی تا کنون بانک اطلاعاتی از نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در استان از طریق پایگاه های مقاومت بسیجدر هر منطقه و نقطه از شهر تشکیل شده و با توجه با اطلاعات جمع آوری شده سعی می کنیم با همراهی پایگاه‌های مقاومت بسیج این بسته های معیشتی به دست نیازمندان واقعی و آسیب دیدگان از کرونا برسد .

 

هزار خانی تصریح کرد: با تشکیل قرارگاه  امام حسن مجتبی(ع) که یک سری دستگاه های دیگر  از جمله ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، کمیته امداد حضرت امام، هلال احمر و سایر دستگاه های حمایتی  تا به امروز توانسته ایم ۲۵۰ هزار بسته  کمک معیشتی در بین خانواده های نیازمند در سطح استان توزیع کنیم.

 

مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه افزود: خوشبختانه امسال از ابتدای هفته بسیج تا کنون چندین مرحله بسته معیشتی در حد توان توزیع کردیم که  مرحله قبل حدود ۳۰هزار بسته با کمک ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و بسیجیان در گروه های جهادی توزیع شد .

 

وی با بیان اینکه ارزش هر کدام از بسته ها در هر رزمایش متفاوت است اظهار کرد: ارزش هر بسته بطور میانگین بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان و شامل اقلامی مانند برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه فرنگی و موارد دیگر است.

 

هزار خانی در پایان گفت: امیدواریم انجام اینگونه رزمایش هایی بتوانیم کمکی هرچند کوچک به نیازمندان و خانواده های کم برخوردار در سطح استان انجام دهیم و توشه برای آخرت خود ذخیره نماییم این رزمایش تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

کد خبر 1025020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha