ضرورت ترویج فرهنگ زکات/ میلیون ها بسته معیشتی از محل زکات توزیع شد

حجت الاسلام مهری با بیان اینکه از ظرفیت زکات برای کمک به آسیب دیدگان و فقرا بهره گرفته شود گفت: میلیون ها بسته معیشتی از محل زکات در بحران کرونا ویروس توزیع شد.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام «محمدطاها مهری» امروز(دوشنبه، ۲۰ بهمن) در مراسم توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی در مصلی رشت اظهار کرد: اجرای فرهنگ زکات افتخار است.


رئیس شورای زکات کشور با بیان اینکه جمع آوری و توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی در گیلان فعالیتی بس ارزشمند و ستودنی است گفت: در این اقدام ارزشمند از ظرفیت‌های مردمی برای رفع مشکلات معیشتی  بهره گرفته شده ست.



حجت الاسلام مهری به بحران کرونا ویروس و همدلی ملت ایران در اجرای رزمایش مواسات اشاره و اذعان کرد: ملت ایران به مانند دوران دفاع مقدس پای کار آمدند و به آسیب دیدگان بحران کمک های لازم را ارائه دادند که جای تشکر و قدردانی دارد.


وی تصریح کرد: در رزمایش مواسات میلیون‌ها بسته معیشتی در کشور جمع و آوری و بین آسیب دیدگان توزیع شد.


حجت الاسلام مهری با اشاره به طرح اجرای زکات در گیلان افزود: جمع‌آوری ۱۰ هزار بسته معیشتی از روستاهای گیلان بایستی به عنوان الگو در دیگر استان های کشور اجرایی شود.


وی به فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه زکات اشاره کرد و اظهار داشت: ایشان فرمودند که در بخش پژوهش و معرفی زکات و فرهنگ سازی و تبلیغ این حوزه عقب هستیم.


رئیس شورای زکات کشور خاطرنشان ساخت: با فرمایشات رهبری در این حوزه، شورای زکات کشور تشکیل شد و زمینه ترویج و تبلیغ این حوزه نیز مهیا و در جامعه در حال نهادینه شدن است.‌ 

کد خبر 1025027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha