دستگیری ۴ نفر از عاملان تیراندازی در خرم آباد

‍ سرهنگ دولتشاهی ازدستگیری ۴ نفر از عاملان تیراندازی تحت تعقیب دراین شهرستان خبردادو گفت: نیروی انتظامی با هوشیاری از نظمو امنیت جامعه صیانت می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سرهنگ «عباس دولتشاهی » امروز(20 بهمن) در سخنانی درتشریح این خبراظهار داشت: درپی وقوع چند فقره نزاع و تیراندازی در سنوات گذشته در روستاهای اطراف خرم آباد، بلافاصله  مراتب بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.


فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد افزود: پس از رصدهای صورت گرفته توسط عوامل انتظامی  عاملان شناسایی با هماهنگی قضائی طی ۲ عملیات ضربتی و توسط پلیس اطلاعات شهرستان و پاسگاه انتظامی رازان به محل اختفاء آنان ورود  هر ۴ نفر دستگیر و تعدادی فشنگ سلاح جنگی ، ۲ دستگاه خودرو بهمراه چاقو و قمه از آنان کشف شد.

وی بیان کرد:  در بررسی های صورت گرفته یکی از افراد دارای سابقه و از اراذل و اوباش بوده که  پس از تکمیل پرونده افراد بهمراه پرونده به دستگاه قضائی تحویل و در نهایت روانه زندان شدند.

سرهنگ دولتشاهی با هشدار به افراد مخل نظم و امنیت گفت: برخورد پلیس و دستگاه قضا با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت قاطعانه و  سخت خواهد بود.

فرمانده انتظامی شهرستان  خرم آباد اظهار کرد: نیروی انتظامی با هوشیاری از نظم و امنیت جامعه صیانت می کند.

کد خبر 1025038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha