وفاق و همدلی شهرداری و شورای شهرمنجر به رضایتمندی مردم می‌شود

مرادنیا با اشاره به اقدامات موثر شهرداری و شورای شهر در اجرای طرح‌های مختلف عمرانی و هماتی در سنندج گفت: وفاق و همدلی این دو نهاد منجر به رضایتمندی مردم می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، بهمن مرادنیا استاندار کردستان(20 بهمن ماه) در مراسم بهره‌برداری از مجتمع تجاری – خدماتی مولوی خیابان مولوی سنندج گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج در این دوره با وفاق، همکاری و همدلی توانستند اتفاقات مثبت و تأثیرگذاری را در سطح شهر رقم بزنند.

 

وی فعالیت‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج در این دوره و در سایه همکاری، وفاق و همدلی را مثال زدنی و قابل تقدیر دانست و عنوان کرد: اجرای طرح‌های مختلف خدماتی، عمرانی و رفاهی انجام شده در این سه سال باعث شده که شهروندان از این دو نهاد مردمی رضایت کافی را داشته باشند.

 

وی تاکید کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر از فرصتی که باقی مانده در راستای رضایتمندی هر چه بیشتر شهروندان، توسعه زیرساختها، پیشرفت و آبادانی و ارتقاء سیما و منظر شهری سطح شهر نهایت تلاش را داشته باشند.

 

شهردارسنندج اظهار داشت: مجتمع تجاری خدماتی مولوی یکی از پروژه‌های مشارکتی این شهرداری است که  در راستای ایجاد درآمد پایدار و توسعه فعالیت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری و همچنین افزایش مشارکت با بخش خصوصی در سال 93 به صورت سهم الشرکه  احداث آن اجرایی شد.

 

حشمت الله صیدی گفت: توسعه زیرساخت‌ها، استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی و جذب سرمایه‌گذار با هدف احداث و توسعه اماکن خدماتی، تجاری و رفاهی، کمک به ایجاد اشتغال و فرصت‌های جدید و ... از اهم اهداف اجرای این پروژه است.

 

شهردار سنندج ابراز امیدواری نمود: با برنامه‌ریزی و فراهم نمودن شرایط لازم بتوانیم زمینه جذب سرمایه گذار جهت اجرای طرحهای خدماتی، عمرانی و رفاهی در سطح شهر را فراهم نماییم.

 

مجتمع تجاری – خدماتی میدان مولوی یکی از پروژه‌های مشارکتی شهرداری سنندج  است، که در زمینی به مساحت 3 هزار و 396 مترمربع و مساحت عرصه 396 مترمربع در 7 طبقه احداث شده و امروز به مناسبت دهه فجر با حضور جمعی از مسئولان به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 1025055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha