با پیروزی انقلاب مبارزه با استعمارگری و الگوبرداری از آن در منطقه و جهان افزایش یافت

حجت الاسلام قاضی دزفولی گفت: هیچ گاه سیاست‌های آمریکا در قبال انقلاب تغییر نکرده و دلیل آن این است که با پیروزی انقلاب دست آنها از منابع ملی ایران قطع شده و از طرفی مبارزه در مقابل استعمارگری پس از پیروزی انقلاب در منطقه و جهان افزایش یافته است.

«حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول، به مناسبت ایام دهه فجر و سالروز بیعت تاریخی نیروی هوایی با امام خمینی (ره) اظهار کرد: رژیم طاغوت هیچ گاه تصور نمی کرد پس از آن همه آموزش و هزینه برای نیروی هوایی این نیرو با سرعت به انقلاب و مردم بپیوندد.

 

امام جمعه دزفول با بیان اینکه بیعت نیروی هوایی در بهمن ۵۷ ضربه بزرگی به رژیم طاغوت وارد ساخت افزود: بیعت همافران نیروی هوایی با امام (ره) ضربه مهلکی به رژیم طاغوت وارد کرد و تاثیر بسزایی در پیروزی نهضت به دنبال داشت.

 

وی با اشاره به سالروز انتشار بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب نیز تصریح کرد: این بیانیه که ۱۷ بار از سوی کارشناسان و رهبر معظم انقلاب بازنگری شده، نقشه راه و چشم انداز نیمه دوم انقلاب را ترسیم کرده که باید حالا پس از گذشت ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اجرای آن در دستور کار قرار گیرد.

 

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی اضافه کرد: در بخش نخست این بیانیه، به کار بینشی و گفتمان سازی توجه شده که در این مرحله باید شعارها را عملی کرد و در مرحله دوم نیز باید برای انقلاب اسلامی کادرسازی و ساختارسازی کنیم.

 

وی بر ضرورت تربیت جوانان با انگیزه و متخصص برای انقلاب اسلامی تأکید کرد و ادامه داد: مدیریت جامعه نباید فرتوت و بی حال باشد بلکه باید با مدیریتی شاد و بشاش جامعه را اداره کرد.

 

امام جمعه دزفول مطالبه گری و نظاره گری را از نکات برجسته بیانیه گام دوم انقلاب دانست و ابراز کرد: مطالبه گری مهمترین نکته این بخش است؛ کارشناسان باید علمی و کارشناسانه مطالبه گری کنند و با رونق تولید و اقتصاد مقاومتی اثر تحریم ها را خنثی کنند لذا باید بر ظرفیت‌های اقتصادی کشور اشراف و طرح و برنامه‌ای تدوین کرد که قابل اجرا باشد.

 

وی به سیاست های اخیر رئیس جمهور جدید آمریکا در خصوص ایران اشاره کرد و گفت: طی ۴۲ سال پیروزی انقلاب اسلامی هیچگاه سیاست‌های آمریکا در قبال انقلاب تغییر نکرده و دلیل آن این است که با پیروزی انقلاب دست آنها از منابع ملی ایران قطع شده و از طرفی دیگر مبارزه در مقابل استعمارگری پس از پیروزی انقلاب و الگوبرداری از آن در منطقه و جهان رو به افزایش است.

 

حجت الاسلام قاضی دزفولی عنوان کرد: سه کشور اروپایی فرانسه، انگلیس و آلمان با روی کار آمدن بایدن در یک تقسیم کار شیطانی به میدان آمده اند تا برای بایدن در قبال ایران خوش خدمتی کنند.

 

وی بیان کرد: بایدن از طرفی صحبت از دموکراسی و حقوق بشر و حمایت از آن سخن می گوید و از طرف دیگر در خصوص مشارکت رژیم صهیونیستی علیه ایران اقدام می‌کند که این رفتاری دوگانه است و مسئولان باید نسبت به توطئه های شوم دولت جدید آمریکا هشدار عمل کند.

 

امام جمعه دزفول خاطر نشان کرد: دولت بایدن دنباله رو همان سیاست های دولت ترامپ است و از ابتدا کاملا مشخص بود هدف از برجام و خروج از آن ایجاد فشار به ایران برای قبول مذاکره در مورد مسائل دفاعی و نظامی هستند.

 

وی در خاتمه یاد آور شد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند این ایران است که باید برای مذاکرات مجدد به برجام شرط بگذارد نه آنهایی که از برجام خارج شده و یک معاهده بین المللی را نقض کردند کما اینکه موضوع راستی آزمایی لغو تحریم ها و شروط ایران باید محکم پیگیری شود.

 

کد خبر 1025117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha