فاز دوم طرح آبرسانی پایدار به محلات عشایری شهرستان نهبندان افتتاح شد

فاز دوم طرح آبرسانی پایدار به محلات عشایری خواجه منجیکوه در شهرستان نهبندان با حضور رئیس سازمان امور عشایری کشور افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، فاز دوم طرح آبرسانی پایدار به محلات عشایری خواجه منجیکوه شهرستان نهبندان امروز (20 بهمن) در نهمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور رئیس سازمان امور عشایر ایران و جمعی از مسئولان استان خراسان جنوبی به بهره‌برداری رسید.

 


عملیات اجرایی طرح آبرسانی پایدار به منطقه عشایری خواجه منجیکوه شهرستات نهبندان اسفند سال ۹۸ شروع شد و فاز اول این طرح در هفته دولت امسال به بهره‌برداری رسید.

 


 این پروژه در سه فاز با اجرای ۸۱ کیلومتر لوله‌گذاری تعریف شده است که ۱۴ محله عشایری با جمعیت یک هزار و ۵۰۰ نفر و ۱۴ هزار و ۵۰۰ رأس دام را پوشش خواهد داد.

 


برای تکمیل فاز دوم طرح آبرسانی به محلات عشایری خواجه منجیکوه شهرستان نهبندان ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

 


گفتنی است؛ معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان امور عشایر ایران برای انجام سفری ۲ روزه به استان خراسان جنوبی سفر کرده است.

 

افتتاح طرح آبرسانی به محله عشایری تیغناب در بخش درح شهرستان سربیشه از دیگر برنامه‌هایی است که برای این سفر پیش بینی شده است.

کد خبر 1025136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha