نشست آموزشی «ایران قوی» ویژه مدیران کانون های شیروان برگزار شد

پنجمین نشست آموزشی «ایران قوی» ویژه کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان شیروان با حضور نمایندگان ستاد فهمای خراسان شمالی در محل مسجد امام سجاد (علیه السلام) این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ پنجمین نشست آموزشی «ایران قوی» ویژه کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان شیروان با هدف نهایی کردن آموزش های مربوط به بخش های مختلف سامانه بچه های مسجد و نحوه ثبت فعالیت های کانون ها در بخش های مختلف از جمله دریافت مجوز الکترونیک به همت  کانون فرهنگی و هنری مسجد امام سجاد (علیه السلام) برگزار شد.

 

 

در این نشست در حالی که سه روز تا پایان مهلت طرح ملی ایران قوی ثبت فعالیت ها در سامانه بچه های مسجد زمان باقیست، کارشناس مسئول ساماندهی و شبکه سازی  و نیز کارشناس فرهنگی آخرین نکات مربوط به ثبت فعالیت ها در سامانه بچه های مسجد را یادآور شدند.

 

 

 

 بر این اساس طرح ملی ایران قوی در قالب سه شبستان و 12 رواق زیر مجموعه طراحی شده که 48 برنامه فرهنگی و هنری با دید نوآورانه ذیل رواق ها تعریف و در سامانه بچه های مسجد بارگذاری شده و برای ثبت فعالیت های کانون ها در دسترس است.

 

 

گفتنی است، مهلت شرکت در طرح ملی ایران قوی 22 بهمن ماه سال جاری است و مدیران و فعالان کانون ها می بایست با مراجعه به سایت بچه های مسجد فعالیت های انجام شده در کانون به صورت مجازی و یا حقیقی را در بخش های مختلف این کانون ثبت کنند.

 

 

کد خبر 1025141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha