۹۰ بیمار کرونایی در کاشان و آران و بیدگل بستری هستند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: در حال حاضر ۹۰ بیمار حاد تنفسی در دو بیمارستان شهید بهشتی کاشان و سیدالشهدا(ع) آران و بیدگل بستری هستند که ۲۲ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر و درمان هستند.

دکتر «سید علیرضا مروجی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ بیمار جدید مبتلا به کوئید ۱۹ در شمال استان اصفهان بستری شده اند که از این تعداد ۱۱ نفر در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و ۶ نفر در بیمارستان سید الشهدا(ع) آران و بیدگل تحت مراقبت هستند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته یک بیمار ۸۹ ساله در کاشان فوت شده است، افزود: در حال حاضر ۹۰ بیمار حاد تنفسی در این دو بیمارستان بستری هستند که ۲۲ نفر از آن ها در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر و درمان هستند.

 

مروجی در ادامه اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۲۹ هزار و ۴۳۰ بیمار به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل مراجعه کرده اند و ۸ هزار و ۴۰۶ نفر از بیمارستان های این شهرستان ترخیص شده اند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان افزود: تاکنون نتیجه آزمایش ۱۳ هزار و ۷۴۲ نفر در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل مثبت بوده است./

کد خبر 1025148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha