افتخار ما در سپاه نوکری مردم است/ دهلران قدمگاه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

سردار شاکرمی با بیان اینکه خدمت و نوکری مردم افتخار ما در سپاه است، گفت: مردم و عشایر غیور دهلران همواره مرزبان مرزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده اند و خدمت به این عزیزان وظیفه ماست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، صبح امروز(۲۰ بهمن) در گردهمایی بزرگ معتمدین، بزرگان و عشایر منطقه دشت عباس دهلران، اظهار کرد: هر جایی که تفکر انقلاب اسلامی و گفتمان ولایت جریان داشته باشد، سپاه آنجا حضور فعال و موثر دارد.

 

سردار« جمال شاکرمی» یادآور شد: امروز نیرو‌های بسیجی و پاسداران در عرصه‌های فرهنگی، دینی، اجتماعی، سازندگی، محرومیت زدایی و ... در خدمت مردم هستند.

 

وی با اشاره به اینکه در کجای دنیا دیده‌اید که نیروی نظامی و شبه نظامی به ساخت سرویس بهداشتی و مسائل معیشتی و  محرومیت زدایی افتخار کند، گفت: امروز ما پاسداران از پادگان‌ها، اتاق‌ها و مقرهایمان بیرون آمده‌ایم تا به مردم عزیز کشورمان با تمام قوا خدمت کنیم.

 

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام تصریح کرد: ما افتخار می‌کنیم که در سپاه نوکری مردم را بکنیم، چراکه ما از مردم هستیم و این خدمات‌دهی را افتخار می‌دانیم.

 

سردار شاکرمی افزود: دشت عباس قدمگاه  شهید حاج قاسم سلیمانی و رزمندگان جان برکف اسلام در دوران دفاع مقدس در عملیات هایی همچون فتح المبین است و ما و مسؤلان امروز به تاسی از رشادت ها و مجاهدت های آن عزیزان مکلف به خدمت رسانی به مردم هستیم.

وی بیان کرد: مردم شهرستان دهلران و منطقه دشت عباس در دوران دفاع مقدس از جان مایه گذاشتند و به دفاع از مرزهای کشور پرداختند ،امروز لازم است تا مسؤلان مشکلات این مردم را پیگیری و حل نمایند.

 

سردار شاکرمی خاطرنشان کرد: الحمدالله امروز مردم منطقه خود نگهبان مرزها هستند و به خوبی از کیان مرزهای کشور دفاع می کنند و انتظار ما است که مردم همچنان و با قدرت از مرزها دفاع کنند.

 

گفتنی است،  نشست صمیمانه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) با سران ایلات و طوایف منطقه دشت عباس برگزار شد که در این نشست سران ایلات و طوایف در فضای صمیمانه به بیان مشکلات خود پرداخته و از مسئولان  مربوطه خواستار پیگیری مسائل منطقه شدند.

کد خبر 1025152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha